Helverine Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Har ingen aning om hva jeg skal lage til middag i dag... Tips mottas med stor takk
Anja Annonym Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Hva med karibisk pakke? Rør sammen 2 spiseskjeer kokos, 2 spiseskjeer limesaft og 4 teskjeer sukker til dressing. Ha i finskåret vårløk, paprika og ananas og ferdig ris av ønsket mengde. Rør sammen, og tilsett ønsket mengde krydder som f eks salt, pepper, hvitløk osv. Legg ønsker mengde på et oljesmurt ark med aluminumsfolie, og legg en kyllingfilet på toppen og lukk skikkelig. Legges i ovnen på 200 grader i en halvtimes tid. Serveres med brød. Enkelt, sunt, rågodt, og lukter himmelsk.
playground princess Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Rå kyllingfilet du legger oppå?? Og kokos...?
playground princess Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Ønsker oppskrift på tacogratengen din!
Anja Annonym Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Rå kyllingfilet du legger oppå?? Og kokos...? ---------- Jepp. Rå kyllingfilet. Enten fersk eller opptint. Kokos som i kokosmasse fra pose. Kyllingen blir helt nydelig, like mør som indrefilet!
<3 Legoland <3 Skrevet 25. september 2009 #7 Skrevet 25. september 2009 Tacograteng: Dette skal oppi en ildfastform: Kjøttdeig brunes + taco pulver (Følg anvisning på pakken) Tre tomater 1 boks med hermetisk annanasbiter 1 glass med tacosaus Ost på toppen Inn i ovnen i 15 min på 225 min til osten er gyllen Serveres med salat og rømme !! NAM !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå