Gå til innhold

Hei Amanda 15år og mamma<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg trur eg også hadde slike augenbryn då eg var 15, og heldigvis har ikkje augenbryn noko å seie for korleis ein er som mor!

Lukke til!

(forøvrig er eg heilt samd med dei som seier at du MÅ få nav til å teste han som er faren, dette for dottera di si skuld. Eg veit alt om korleis det er å ha ein far som ikkje bryr seg, men faren til dottera mi endra seg med ein gong DNA-testen var iorden. Han hadde benekta farskap heile tida, så då krevde eg ein DNA-test)

Eg ser kor bra dottera mi har det saman med faren sin, og ville ikkje nekta ho han.

Stå på, eg trur du er kjempeflink!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, må smile litt her. Her får Amanda 15 refs pga sin unge alder også er det hun som oppfører seg mest voksent her:o) (untakk av seriøse innlegg da) :o) sier bare stå på Amanda15år, tror du kommer til å klare dette helt fint :o)

Hilsen anonym med unge foreldre som skrev litt tidligere her :o)

Skrevet

Du, Snowjogger!

Hun VET ikke hvem det er, for av de mange som BLE TESTET, var det ingen som matchet. Jentungen har rett og slett pult så jævlig mange innenfor et kort tidsrom, at hun ikke er i stand til å holde tellingen på dem! Ekkelt!!!!!

Skrevet

Du annie!

Ho seier jo sjølv at ho trur testene blei tukla med, fordi dei ikkje blei tatt under oppsyn. Då velger eg å tru på det! Om ho har hatt sex med 2 stk på ein måned, så er det nok til å skape usekkerheit og eg synest ikkje det vitner om at ho er ute av stand til å halde tellingen på dei.

Ville du sagt det samme om dottera di om det var ho som var i samme situasjon? Synest det er fantastisk mange umodne folk her, som meiner ho er så umoden.

Skrevet

Håper ikke du tar imot all konstruktiv kritikk på den måten, som i tips og råd om barnet ditt. Det ser aldeles forferdelig ut, beklager å måtte si det...

Skrevet

Jeg ler ikke av deg. Det vil jeg du skal vite.. Du ser ut som tanten til barna mine, og hun er over 60, og tegner på samme måte. Jeg tror du trives med dem, ellers hadde du jo ikke gjort det.

;)

Men det er jo ikke bestandig man vet sitt eget beste bestandig. Skjønner?

Jeg var ung mor selv. 17 da jeg ble gravid første gangen, og det gikk kjempefint. Men det var tungt uansett. Det er ikke bare-bare å bli mor så ung.

mvh anonym 15:06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...