Gå til innhold

Tenk å stjele tramploliner!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her jeg bor har det blitt stjålet 4 trampoliner om natten, det synes jeg er ganske så frekt å gjøre. Blir litt oppgitt jeg da, når folk får seg til å gjøre det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Ikke bare er det ufattelig frekt og alt det der, men hvordan i alle dager får dem dem med seg, uten å vekke i alle fall de som bor i huset? For det er sånne store du mener? De veier jo et tonn og er noe skikkelig kløn å montere opp og ned (sier hun som tenker at "søren, vi skulle tatt inn trampolina for vinteren snart!")

Skrevet

Jepp 3 av de er sånne store, min var liten. Skjønner ikke helt hva de skal med de jeg da :-S

Ønsker deg lykke til med å ta den ned og inn jeg :-)

Skrevet

snilla(venter tvillinger) er du fra Ringeriks området???? for her har noen tatt trampoliner om natta..... er det mulig sier jeg....

Skrevet

Jepp stemmer det, du også ?? Så kos det var da. :-)

Er også noen fra rundt Jevnaker som har "mistet trampolinen" sin om natten

Skrevet

Da skal jeg jammen meg invitere "trampolinetyvene" hit til nabolaget mitt slik at naboens knirkete trampoline forsvinner i natten!

Nei da, men 4 unger samtidig på en knirkete trampoline 24/7 er litt i overkant med action, til og med for meg:o)

Skrevet

Hehehe, jeg kan jo godt legge det ut på lokalavisen sin nettside at du ønsker besøk :-) hehe

Neida, skal ikke gjøre det men en veldig bra komentar da :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...