Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Her jeg bor har det blitt stjålet 4 trampoliner om natten, det synes jeg er ganske så frekt å gjøre. Blir litt oppgitt jeg da, når folk får seg til å gjøre det.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Hæ? Ikke bare er det ufattelig frekt og alt det der, men hvordan i alle dager får dem dem med seg, uten å vekke i alle fall de som bor i huset? For det er sånne store du mener? De veier jo et tonn og er noe skikkelig kløn å montere opp og ned (sier hun som tenker at "søren, vi skulle tatt inn trampolina for vinteren snart!")
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 25. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2009 Jepp 3 av de er sånne store, min var liten. Skjønner ikke helt hva de skal med de jeg da :-S Ønsker deg lykke til med å ta den ned og inn jeg :-)
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 snilla(venter tvillinger) er du fra Ringeriks området???? for her har noen tatt trampoliner om natta..... er det mulig sier jeg....
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 25. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2009 Jepp stemmer det, du også ?? Så kos det var da. :-) Er også noen fra rundt Jevnaker som har "mistet trampolinen" sin om natten
Dronningen! Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Da skal jeg jammen meg invitere "trampolinetyvene" hit til nabolaget mitt slik at naboens knirkete trampoline forsvinner i natten! Nei da, men 4 unger samtidig på en knirkete trampoline 24/7 er litt i overkant med action, til og med for meg:o)
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 25. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2009 Hehehe, jeg kan jo godt legge det ut på lokalavisen sin nettside at du ønsker besøk :-) hehe Neida, skal ikke gjøre det men en veldig bra komentar da :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå