Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Forbaska greier altså! Aldri gjør hu som det passer familien best?! *Aldri?! Enten kommer hu alltid når hu ikkje skal...eller så kommer hu ikkje, og glemmer å ringe å si ifra at hu e forsinka eller har reist utenøands og ikkje kommer før om et års tid. Er så lei hu der altså!! Har hu aldri hørt om folkeskikk?!?!?!?!?! Også ingen beskjed eller noe..nei! Dette her altså..rett før eg anmelder hu nå..! Kanskje eg ska gå til politiet? Si at Tante Rød har forsvunnet, og eg ikkje vet kor hu blir av... Skulle vært her nå liksom...for lenge siden, faktisk! Hadde hu tatt turen til Thailand eller noe, så forvente eg jo at hu sender meg et postkort med andre streken på! Men neiiida. Prøver å sjekke telefonsvar o.s.v. men alt som ligger der er bare én usselig strek og gnåler.... Noen som har sett tanta mi?!?!?!??!?!? -------------- Tante Rød. Vært savnet i 3 uker. Alder sies ikke sikkert, men har bodd hos innlegger i 14 år. Siste gang observert 30 juli, foruten to igjennlagte streker 28-29. august. Tips eller informasjon som fører til oppklaring, vil bli personlig takket av innleggsskriver. Tips skrives her på tråden, eller sendes til:
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 hehehe,et artig innlegg. Vet ikke om jeg skal gråte eller le på dine vegne. Eneste jeg oppfordrer deg til er å få tak i noen eggl.tester slik at du kan finne ut når du har el nestegang. Ønsker deg masse lykke til med ny pp og måtte det sitte en spire hos deg neste mnd. Det fortjener du. masse klemmer
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2009 Lei av å bare skrive sytete innlegg..hehehe.. har tippa over te sånn tragikomisk holdning. Hohoo...!! Fekk grint meg ein skvett i armkroken til min kjære i går etter legebesøket som var fullstendig bortkasta. Utrolig kor mye det ska hjelpe å grine litt...hehe. Så! Har bunkra opp i veska med o.b. og bind, så eg e klar når enn hu der tantevesenet finne ut hu ska komme!! (når enn det blir!)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 hehe,ja da har du nok så du klarer deg i helga ja!!!!!!!!! Ja skjønner utrolig godt fortvilelsen din. Tror kroppen min og er helt i ubalense etter ma-en for 10 uker siden. Fant en dag med pos.el like etter mens var ferdig. men kom ingen el.slim. Så har ikke trua denne mnd heller. Må nok bare smøre meg med tolmodighet å vente på tr neste fredag. Og håper at el er normal i neste syklus. Blir sprø,føler vi har så dårlig tid da han er snart 46 og jeg 33. For hans del mener jeg hehe. Prøvd siden des-jan. ble gravid i mai,mistet slutten av juli,og så rett på an igjen. MEN UTEN RESULTAT. Dritt asså. Ha en fin tr helg da hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå