stolt mamma til 2 Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 hvilke sykehus annbefaler dere å bruke? Jeg får dekket operasjonen,så da har jeg fått beskjed om at det kun er stavanger,drammen privatklinikk eller colloseum jeg kan velge i.noen med erfaringer fra disse plassene?
motherO Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Anbefaler Colosseumklinikken i Oslo. Har tatt brystreduksjon der for noen år siden og alt gikk kjempefint. Arrene er nesten ikke synlige heller, de var fine 6 mnd etter operasjonen. Ikke mye vondt og jeg fikk kjempefine pupper! Anbefales på det varmeste både operasjonen og stedet!
stolt mamma til 2 Skrevet 25. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2009 det er vel den jeg og tenkte på ja;) så bra at du ble fornøyd med resultatet,tok det lang tid før du kunne dra hjem?
stolt mamma til 2 Skrevet 25. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2009 Noen flere med erfaringer? leste inne på annonym at ei var veldig missfornøyd med coloseum. men vet jo at det alltid vil være noen som er uheldige,er bare litt redd for at jeg og skal bli det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå