Ranni Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en tynn ullpysj, gjerne ull/silke?? Lillegutt sparker av seg alt som heter dyne og tepper, men er ganske varm av seg så jeg synes sånn ullfrottépysj som de har på nøstebarn ser for varmt ut...
blomstre Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Hei Joha har fått en nyydelig serie for de minste nå i tynn ull/silke (offhvite med blonde). Vet ikke om det er pysj i serien... (så den på barnashus). Ellers så har Janus kommet med en retroserie i ull/silke nå (tøff i brunt). Den er litt tykkere enn Joha sin. Serien heter Tipsy og der er det pysj :-) Ellers er jo Joha og Janus sine pysjer i merinoull også tynne. Testet begge de i fjor og syntes da at janus sin holdt best. Ble hull på knærne på joha sin av krabbing... men for joha var fassongen mest passe. Hm... tror jeg går for Tipsy i år selv :-)
Gjest Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Jeg liker joha sine ullpysjer godt - ikke for tykke. Og de man kjøper på cubus (tror merket heter peanuts) er veldig bra, og rimelig
Eva_81 Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Teddy fra Devold er vår favoritt! Den er uten ben. Knallgod, sommer som vinter:) Ellers liker jeg Joha.
Underveis --> Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Før Lillemann ble født (i mars) kjøpte jeg en aldeles fabelaktig ullpysj fra joha. Dessverre tror jeg at det var sommer kolleksjonen, men den var perfekt! Tynn og varm ;-) Offwhite farge, med trykk med sjøtema. Står "below the sea" på den. Blå trykk for gutt, rosa for jente. Kom over en kortermet body som jeg bare måtte ha, men tror det er lite å finne rundt om. Barnas Hus fikk de i alle fall ikke igjen nå. Det kan jo hende du finner en dersom du er heldig. ...ellers synes jeg sovepose er helt genial! Slipper å tenke på at de fryser.
Squirrel79 Skrevet 26. september 2009 #6 Skrevet 26. september 2009 Signerer anbefalingen om Teddy fra Devold. Vi og bruker den og er veldig fornøyde.
AO3 Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Signerer flere anbefalinger tidligere her: - tynn ull: Joha, Janus - ull/silke: Nøstebarn har en lekedress i ull/silke som også kan brukes som pysjamas, men jeg har ikke prøvd den selv. Ellers liker jeg godt Janus sin ull/silkepysj i Tipsy-serien, som nevnt over her - Teddy fra Stillongs/Devold
AO3 Skrevet 27. september 2009 #8 Skrevet 27. september 2009 Forresten synes jeg også at poser å sove i er helt genialt! Vi har ikke begynt med det før nå (11 mnd), vi har en liten knert som turner rundt i senga, så dyne/tepper er helt umulig. Med pose (og ullpysj inni) vet jeg alltid at han er god og varm, og dessuten er det en ekstra trygghet å vite at han aldri vil klare å havne med hodet under dyna, noe som er en risikofaktor for krybbedød. Med nestemann skal vi begynne med pose fra dag én! Jeg liker ullfrottépysjen til Nøstebarn kjempegodt, særlig nå som det er høst og surt&kaldt! Men smaken er jo som baken.
Ranni Skrevet 27. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2009 Takk for mange flotte tips! Hvor får man kjøpt Devold sine ullklær til baby?
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 27. september 2009 #10 Skrevet 27. september 2009 Lurer jeg på og! Fant en til 249 på flust.no...
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 27. september 2009 #11 Skrevet 27. september 2009 Devold og Janus sine klær fås kjøpt på Coop Obs ihvertfall. Jeg var heldig og fikk ved en feiltagelse kjøpt Teddy dress i offwhite til kr 99,- fordi den var feilmerket. Så det ikke før jeg kom hjem. Syntes nok handelen ble litt billigere enn jeg hadde forventet :-) Synd jeg ikke kjøpte flere!
AO3 Skrevet 27. september 2009 #12 Skrevet 27. september 2009 Oj, ja, førstegangsmamma77, det skulle du ha gjort! 99kr for en ulldress er jo fantastisk billig! De har ganske mye Devold på www.lilledu.no, men hvis de har det på Coop OBS, er det kanskje billigere der? De er i alle fall billige på Janus der!
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 27. september 2009 #13 Skrevet 27. september 2009 Husker ikke hva prisen var på Obs. Men har akkurat vært inne på Flust.no og bestilt Devold. Klærne er kommet i brunt nå i høst. Ble inspireret av tråden her og kjøpte både body, longs og nattdress...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå