saa09 Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Idag skal jeg på ul for andre gang etter at jeg ble gravid. Forrige gang så vi ingenting, men en blodprøve bekreftet graviditet. Idag skal jeg være litt over 6 uker så jeg håper å få se et hjerte slå. Jeg er super nervøs, fordi jeg har vært uheldig to ganger. Nå håper jeg endelig at jeg kan få oppleve lykke rundt graviditeten:-)
TPH Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Lykke til! Og du må oppdatere oss så fort du kommer tilbake
saa09 Skrevet 25. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2009 Nå er jeg hjemme igjen. Jeg har fått sett et bitte lite bankende hjerte, og legen kunne si at jeg var 5+5 idag. Nå er jeg bare så lykkelig. Neste ul blir 7 okober, gleder meg allerede til det:-) Det er bare så deilig å se når alt er iorden:-)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 har du noe symptomer Saa09? Jeg har mistet flere ganger selv, og det begynner alltid med at symptomene plutselig forsvinner.. nå er de borte igjen...er bare 4+0 i dag...
saa09 Skrevet 25. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2009 Jeg er kjempe trøtt, litt av og på kvalm, veldig ømme pupper, og veldig mens smerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå