Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Dette var IKKE en planlagt graviditet, gikk på cerazette og all ting.. Har en baby som bare var 7 mnd når jeg ble gravid ( 8 uker på vei nå). Aner ikke om jeg føler meg klar for et nytt langt svangerskap og samboern min vil ikke beholde, han mener det er for tidlig. Hva hvis han velger å gå fra meg om jeg vil beholde? Da blir jeg alenemor til to små barn.. Herregud hva skal jeg gjøre nå da? Har bestilt time til abort på sykehuset, men vet ikke om jeg greier å gjennomføre pga dårlig samvittighet. Hjertet til babyen slår jo!! Et svangerskap er langt og tungt, og planen var egentlig å jobbe til kontrakten min på jobb går ut som er en mnd etter termin isåfall.. Etter det kan det hende jeg er uten jobb, og hvilke økonomiske rettigheter har jeg da? Kan vel ikke gå et helt år uten lønn i permisjon.. Så fryktelig vanskelig det her... Permisjonen min med nr 1 er nå ferdig, akkurat..
Luthien1 Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Dette kan bare du avgjøre, ingen andre kan fortelle deg om du skal fjerne eller beholde babyen. Tøft valg, lykke til.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Om kontrakten din går ut en mnd etter termin så får du fremdeles permisjonspenger, så du kommer ikke til å gå i ulønnet permisjon! Det virker som om du ikke har så veldig lyst å ta abort, og da skal du ikke gjøre det! Man angrer fort på en abort, men ikke på barna man har fått. Samboeren din er nok litt i sjokk akkurat nå, men kan ikke tenke meg at han går ifra deg fordi om du beholder barnet i magen. Etter en tid blir han nok mer trygg og vant til situasjonen dere er i, og han kommer nok til å blir kjempe glad i barnet. Sender deg en klem og håper det ordner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå