annabe36 Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Vurderer den og TFK sin sportsvogn, men synes MB er finere å se på. Jeg er imidlertid ca 180 og liker i tillegg å gå med høye hæler, blir vogna altfor lav? Ser det selges noen forlengerhåndtak, noen som vet hvordan de fungerer? Ser ikke så pent ut, bare. Lurer også på om noen vet hvor lenge man kan bruke søskenbrett? Har en på snart 6 år på 20 kg som har fryktelig lyst på et sånt....
Tremo Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Vet ikke noe spesielt om OTH, men ser du nevner TFK også. Den passer fint til min mann på 194, iallfall. Og det er uten noen forlengere. Søskenbrett tror jeg det er verre med. Ikke at jeg vet om OTH er bedre, men jeg tror ett vanlig søskenbrett på TFK til en 6 åring kan bli vanskelig pga en stang som kommer iveien. Det finnes ett "mamaboard", da, som kan festes til på samme måte som søskenbrett, og jeg har sett noen bruke dette. Har ikke prøvd det selv, da...
Lykke X 4 Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Ja, den vil nok passe, fordi styret er regulerbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå