SusyQ Skrevet 25. september 2009 #1 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg legger ut denne meldingen for ei venninne som er journalist i lørdagsmagasinet til Dagbladet: "Hei! Magasinet i Dagbladet holder på med en reportasje der vi følger flere unge mødre gjennom de siste månedene av graviditeten, i fødsel og de første månedene etterpå. Vi har allerede flere som er med fra andre steder i landet, men trenger en til i Østlandsområdet. Det vi søker er: - Ei jente under 18 år som er gravid i tredje trimester, og som kan ha lyst til å være med i en reportasje i Magasinet. Hvor ofte vi møtes og hva vi er med på blir opptil deg. Du vil naturligvis få mulighet til å lese gjennom alt på forhånd og muligheten til å trekke deg når som helst i prosessen. Målet er å knuse noen myter rundt det å få barn ung og vise hvordan virkeligheten er for norske jenter/mødre i 2009." Dersom du synes dette høres interessant ut og vil vite mer, send meg en PM, så sender jeg navn, telefonnummer og mailadresse til journalisten. :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140717656-tredje-trimester-p%C3%A5-%C3%B8stlandet-se-her/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå