åsha Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Har fått avslag på keisersnitt på et sykehus, skal til vurdering av leie om 2 uker, om babyen ligger i tverrleie eller sete (håper det), men fikk et foreløpig avslag. Jordmor anbefalte meg og høre med et annet sykehus, har da bestillt time til samtale med jordmor og lege der, men hun anbefalte at jeg ikke sa noe annet enn at jeg hadde fått avslag fra den ene plassen og beholde time tilUL ang leie. Føler det blir litt ubehagelig å sitte å holde på to plasser, men det er vel lov, de har jo ingen kommunikasjon seg imellom. Det er to forskjellige fylker, jordmor sa at nå måtte jeg utnytte systemet som er . Er det noen som har vært borti lignende??
thereka Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 hei Stå på krava dine.. jeg byttet tom lege på samme sykehus og fikk igjennom keisersnitt. jeg hadde byttet sykehus og fokusert på det som gjør at du vil ta keisersnitt.. Hvilket sykehus tilhører du?
åsha Skrevet 25. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2009 Jeg tilhører Sykehuset Telemark, og nå skal jeg til konsultasjon i Arendal. Men jeg trenger vel ikke si noe om at jeg skal opp til kontroll i Telemark igjen? Tenk hvis de skulle endre og at det blir keisersnitt hvis babyen fortsatt ligger i tverrleie, da er det praktisk mye lettere å reise til sykehuset Telemark.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Ja, stå på ditt, jeg skal bestille timen til legen min på mandag,og starte prosessen ang. keisersnitt, da jeg har hatt/har komplikasjoner i underlivet i mange år, tanken på fødsel skremmer meg,og jeg har bestemt meg at jeg ikke skal la kroppen min få mer av den påkjennelsen.Og jeg jeg har IKKE tenkt og gi opp. jeg mener det at ingen leger har rett til og nekte deg det du vil ha,og trenger. Problemet er nok at mange har utnyttet situasjonen for de som kanskje virkelig trenger det.. vis du forstår.. men lykke til, stå på ditt, ikke la deg bli "snakket bort".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå