Gjest Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Er det alltid vondt med en SA? Er 4+4 og jeg blør litt idag, men det har ikke kommet klumper og jeg har ikke hatt smerter eller noe sånt.
Umulia med Amalia Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Jeg vet ikke, men du kan jo ringe legen din, jordmor eller legevakta. Lykke til.
Gjest Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 er litt usikker på om det altid er vondt.. men har selv opplevd blødninger, er selv i uke 11 +2 nå, men hadde blødninger i uke 8.. fikk vite at så lenge blodet var rent var det ingen fare, men jeg fikk små klumper i blodet dagen etter, dro da på UL, men alt sto bra til med de to små... Det jeg fikk beskjed om var at det tydet på at det var slimproppen i livmorhals som var for stor, så kroppen kvittet seg med det overflødige.. om du har rent blod kan det rett og slett være rift i livmor eller livmorhals.. men om du føler deg veldig usikker, så er det beste å kontakte lege, er ikke godt å føle seg usikker!
Yo&La+spire Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Nei, det er ikke alltid vondt. Og ikke blør det alltid heller (visst det er MA). Eg hadde ikke vondt og blødde nesten ikke (bare 2-3 dager friskt blod). Mistet i MA i uke 9.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå