Gå til innhold

Jeg blir bare HELT MATT. Kan dette være normalt...?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 2åring hopper og spretter og synger og danser og snakker og tuller og tøyser HELE DAGEN. Det er ikke et minutt med bare STILLHET (selv i bilen går det ganske i ett: "jeg ser en vovvov, der kommer det en sykebil, hvor er pappa, skal vi på butikken, der er det ku").

Har dere sett den sopps-reklamen (hvis det er det) med den lyse jenta med alle krøllene som er så aktiv, men "så blir det matro". Vi føler oss sånn. Ler mye av det, men blir veldig slitne også.

Joda, alle 2åringer er aktive. Men jeg ser at hun er mer intens enn mange av barna vi kjenner. Men så synes jeg også at hun er morsommere, hvis dere skjønner. Det er ofte hun som får oss voksne til å le når vi er sammen, mens de andre barna bare står og ser på henne. Da blir jeg kjempestolt. Men det er også hun som får meg til å lure på om dette er normalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehee, høres ut som gutten min det ;D

normalt er et vidt begrep, som vi ikke trenger å henge oss opp i:)

Tenk å være så heldige at de små er så glade og fornøyde at de bare snakker, ler og leker hele dagen! :) fantastisk :)

Skrevet

Jo, det er sant. Men jeg må legge til at hun har et vanvittig temperament også. Det smeller med en gang ting ikke går hennes vei. Og når hun er så aktiv, så hender det ganske ofte at ting ikke kan gå helt sånn hun har tenkt...

HI

Skrevet

okey..Ja jeg kjenner jo ikke datteren din, kan jo alltids være noe mer enn det høres ut som ,men etter det jeg leser syns jeg det høres mer eller mindre vanlig ut :)

Skrevet

jeg har også en datter som "tar livet av meg"!

hun er nå 2.5 år, og har alltid vært veeldig "masete", og fryktelig aktiv!

hun hører ikke på hva jeg sier, lyer ikke,banner (kanskje min egen feil), snakker hele tiden, hyler ++ er aldri ett rolig sekund her. utenom når hun legger seg:) hun er veldig morsom også, sier masse rart som andre voksne ler seg skakke av.

Vi krangler mye, møtes liksom ikke på midten.. jeg kjefter, og hun skriker.

jeg ringte til helsesøsteren vår jeg, og sa det akkuratt som det var.

Nå er vi i kontakt med en sosionom på foreldre/barn team her vi bor, og hun skal hjelpe oss til å møtes på midten. den 2 okt kommer hun hjem her og skal observere oss i ett par timer, sånn at hun fikk se dette med egne øyner. skal på ett møte med henne ca en uke senere for å diskutere det som hun har obsetvert da hun var hjemme hoss oss.

lksom hjelpe oss til å se det med andre øyner.

håper dette vil hjelpe oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...