Gjest Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Hvor lenge er det normalt å blø etterpå? Begynte å blø på søndag, og hadde mye smerter fram til onsdag. Smertene har nå gitt seg helt, men det er fortsatt blod på papiret når jeg tørker meg. Ikke mye, og noen ganger er det sånn brunlig som det er på slutten av mensen. Hva er vanlig?? Hvor fort ble dere gravid igjen?
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 jeg hadde en SA nå nettopp. fikk noe fryktelig vondt i magen to dager i forveien,kom i rykk og napp etter det blødde jeg litt: blodet var ganske slimete... men blødde bare den ene gangen, etter det kom det litt brunt på papiret når jeg tørket meg i ca to dager! det siste spm kan jeg ikke svare på men håper det går fort. masse lykke til!!
Blind Gudinne Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Har hatt 3 SA ( den ene gangen var tvillinger som kom hver for seg). Første gangen blødde jeg som en mens- altså nogenlunde like lenge. 2 gangen var det bare noen dager, mens siste gangen måtte jeg ha utsraping og da var det kun den dagen jeg blødde. Når det gjaldt å bli gravid igjen, ventet vi en mens første gangen før vi prøvde igjen. Iløpet av det ene året vi prøvde, var jeg gravid 3 ganger. Fødte en sønn i 3 svangerskapet. Legene sier mye forskjellig. Noen sier du skal vente en mens, noen at du skal vente 2-3 menser. Hovedsaken er at DU skal være klar for ett svangerskap! Kroppen blir gravid igjen når den er klar, og det er som regel ganske fort. Lykke til (og det er lov å være lei seg- husk på det!)
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 hvor langt var du på vei når du måtte ha en utskrapning? har hatt fryktelig vondt i magen siden blødningen og i ryggen.... er litt stresset for at det ikke har blødd ut... hoff det hørtes grusomt ut måten jeg skrev det på
Blind Gudinne Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Jeg var 14 uker på vei da det skjedde. Hvis du er redd for alt ikke er kommet ut, anbefaler jeg deg at du tar en innvendig UL. Rart at du ikke har fått beskjed om det..... Alle gangene har jeg fått beskjed om å komme tilbake for at de skal sjekke at alt er ute. Det pluss blodprøver for å sjekke dalende HCG.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Trist å høre :-( Nån daga e normalt, men om d ikke gir sæ må du dra på ul så dm får sjekka at alt e kommen ut. Satse på du slippe utskrapning. God bedring!!
Let's hear it for the boys! Skrevet 25. september 2009 #7 Skrevet 25. september 2009 Jeg blødde i ca. en uke (og jeg måtte også komme tilbake for UL). Vi prøvde ikke å bli gravide, hverken da jeg mistet eller senere. Men litt slurv med prevensjon resulterte i ny graviditetet 8 mnd senere. Nå er jeg 6 mnd på vei
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 25. september 2009 #8 Skrevet 25. september 2009 med meg sjekket de kunn en HCG! jeg var litt over tre uker da SA kom... tror jeg ringer legen jeg altså. reiser snart til egypt med jenta mi og vil ikke få noen komplikasjoner der nede! gratulerer bolledeig;D håper det kommer en ny spire snart hos meg også!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå