Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 som testet positivt tidlig uten aa bruke morgenurin?
Gjest Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 tror aldri jeg har brukt morgenurin...bare når jeg har skullet til legen for kontroll..så, ja...jeg er blitt fire ganger positiv på dag-urin...hehe..
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 25. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2009 hehe, saa bra! jeg kjøpte meg nettopp test men vet ikke om jeg skal ta sjansen....ikm tirsdag som kommer...hva tror du?
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 25. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2009 eller mandag... er ikke helt sikker. Tror jeg begynte aa smaablø paa mandag og at den kom for fullt tirsdag.
Gjest Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 hehe..utålmodig..jeg har brent meg på det selv jeg...men vent til lørdag..imorra eller enda bedre søndag...tror det er snakk om ca 4 dager før hvor man kan få eksakt..men jeg ville ha ventet til imorrgen..men for å roe seg litt i spentheten så kan du jo kjøpe en dobbel test...så kan du roe deg ned med den om den er neg også heller prøve den andre to dager senere... bare ett forslag..hehe
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 25. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2009 hehe, kjøpte likesaagodt to med en gang jeg..... ) ja det er nok best sikkert....men jeg føler meg som da jeg gikk med de to andre. Maa være innbildning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå