Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Jeg skal ta øyeoperasjon og skal ta 2 valium først. Noen som har erfaring med virkningen av Valium?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Jeg får valium før jeg skal til tannlegen. Det hjelper meg til å slappe av og tannlegen får faktisk se i munnen
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 jepp...det er veldig beroligende. sløvende om du tar for mye.mn to høres jo fornuftig ut.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Jeg har tatt Vival. Det er mange år siden, jeg skulle ta det før jeg skulle operere ut ei visdomstann, men jeg husker at jeg ble litt sånn rart rolig inni meg, og at jeg ble trøtt, så jeg sovna i bilen på vei hjem.
Gjest Månefuglen +2 *høygravid* Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Jeg fikk valium da jeg hadde angst men hadde aldri noen særlig virkning av det så sluttet å ta det.. Får det også før tannlege men det hjelper ikke :-p
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 ja da blir du rolig i allefall sløv også men spørs på mg da?
Lille-Pernille Skrevet 25. september 2009 #7 Skrevet 25. september 2009 Valium/Vival har en lett muskelavslappende og sederende effekt. Jeg tar 5 mg i forb flyvninger... Tar ikke bort frykten, men slapper nok litt bedre av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå