Gå til innhold

Noen med erfaringer på Rikshospitalets suppekur?


tre små luringer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ihvertfall en langvarig og god måte å ødelegge forbrenningen på....

Jeg skal gi deg et tips, jeg har skrevet inne her flere ganger om det samme. Jeg har prøvd ALT av kurer osv da jeg ønsket å gå raskt ned i vekt med det resulatet i at jeg gikk like fort opp igjen og tilslutt en ødelagt forbrenning. Det jeg har lykkes med, og som trolig har gjort slik at jeg faktisk slipper å slanke meg for all fremtid, er at jeg tenkte meg slank. Det vil si; jeg tenkte igjennom HVORDAN jeg skulle leve som slank ! Det sier seg sjøl, at ved å rase ned på pulver, suppe etc for så spise som før, så vil vekta gå raskt oppover igjen. Jeg meldte meg inn i VG sin vektklubb og brukte dagboken der til å finne ut hvor mange kcalorier maten jeg ØNSKET å spise inneholdt. Dette har nå hjulpet meg til å redusere inntaket og endring av vaner på en del felt. Det som var gledelig at jeg tok av 20 kg i underkant av 6 mndr og er fortsatt stabil. Jeg forsaket INGETING.Suppekuren så skal du ikke spise ditt eller datt for da ødelegger du hele opplegget. Prøv å tenk som sagt hvordan du vil leve som slank. Det er mitt beste tips :) Alle vil jo raskt ned i vekt, men, det er vel ingen som vil raskt opp i vekt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med deg optimist 77, har også prøvd det meste, gikk ned noe og like fort op igjen.. kunne også ønske at det var en kur som var gå ned ti kg på 5 minutter, men den kommer vist aldri :) selv har jeg gått ned 22 kg på grete roede, med helt vanlig mat i normale mengder å kost meg i helgene :) i stede for å bruke masse tid på kurer som ikke funker, kan du heller hive deg på en livstil som tar litt lenger tid å g ned i vekt men som til gjengjeld er varig om du oprettholder det :)

lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...