Gå til innhold

gamle69mod ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, så på IKMlisten at vi har IKM samme dag - og vi er nesten jevngamle !

Koselig med en "gammel-mamma" til her inne !

Ønsker deg lykke til !

Har dere forsøkt lenge ? Barn fra før ?

Vi har to fra før - dette er første pp og har brukt pergo (dobbel kur)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg er også 69-modell. Ingen barn fra før, første pergo-kur gjennomført uten positivt reultat. Koslig med noen på samme alder ja, det gjør at det er mer normalt å ville få barn selv om man blir 40 år snart... hehe... Når det er andre i samme situasjon mener jeg...

Skrevet

Koselig du er med også TogT :-)

Har trodd jeg var alene her inne med alle "ung-sauene" :-)

Lykke til til deg også - når har du neste IKM ?

Skrevet

neste IKM er 18.10, så det er en stund til. Har pausemåned fra pergo nå, så prøver å slappe av litt. Og bruker litt til på å innse at det muligens ikke blir barn på oss. Og at vi er for gamle til å adoptere. Sånn er det når man møter mannen i sitt liv for sent :)

Vi har hund og katt, de blir litt substitutter, men tenker at det ikke er så farlig når man bare er klar over det selv.

Når er din neste IKM?

Skrevet

Heisan, ja spennende dager fremmover til ikm, har ei tulle på 8 mnd, som vi ønsker søsken til. skulle i utgangspunkte bare ha en attpåskatt, men hvorfor ikke 2 når vi først er i gang. hadde en ma i uke 9 med utskrapning,i august, så dette er 1 pp etter den, så tiden vil vise. har 2 voksne barn som er utflytta, så har starta på nytt å syns d er veldig kos å bli mamma i voksen alder.

lykke til m prøvinga.

Skrevet

TogT: gamla69mod og jeg har begge IKM neste søndag (4.okt)

Det blir jo en spennende uke som følger da.

Hvorfor har du fått beskjed om pausemåned ?

(jeg er litt bekymret fordi jeg fikk beskjed om 4 pergo-kurer, har fått resept på alle, og ikke et ord om pause imellom - her var det bare å kjøre på skjønte jeg)

Kan jeg få overstimulering/cyster?

Ser det er så mange som har pausemåned (og da sitter spiren som regel - det er ironisk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...