Gå til innhold

INSPIRASJON! Middag til under hundrelappen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...for familie på to voksne og ett stort barn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enten kan du se på rema.no, eller så kan du lage nesten hvilken som helst suppe, og hjemmelagede(grove) rundstykker :) da har du gjerne middag mer enn en dag også,perfect ;)

Skrevet

mye fine oppskrifter der, men jeg var IKKE fornøyd med enterocoten..skjønner hvorfor den var billeg, for å si det sånn..kjøpte også en kjøttdeig og skulle bruke den dagen før datoen gikk ut, og den var langt fra bra...

så jeg vet ikke...kanskje jeg fortsetter å bruke oppskrifter derfra, men men andre råvarer;-)

kjøttbollene var gode da;-)

Skrevet

På coop mega får du kjøpt hel kylling til 29,-

Pleier å dele opp og varme i panne, og slenger i noen ferske grønnsaker i samme panne, så enkelt som det kan få blitt. Server med ris og valgfri saus feks, enkelt, kjapt og billig alternativ.

Spagettig og kjøttdeig med enten hjemmelaget eller kjøpt brødmat, og salat kan da heller ikke bli så frykelig dyrt..

Pannekaker og suppe

Ellers går det jo an å se om det er noe på tilbud av kjøttvarer.

Pastasalat kanskje? Kan man jo bruke hva so helst i :)

Skrevet

Hjemmelaget tomatsuppe med linser og grønnsaker + hvitløksbaguett er billig og godt.

Veldig mye som erunder 100 om du ikke absolutt MÅ ha kjøtt hver dag. Om du f.eks bruker linser og bønner kan du lage masse billig mat. Og så finnes det billig kylling og fisk også.

Jeg syns nesten vi aldri lager middag som koster over 100 jeg da...

Skrevet

For de som bor nærme sverige, anbefaler jeg å kjøpe kjøtt der. Veldig sjelden vi har middag til over 100kr.

Fårikål er jo perfekt i disse dager. Rimelig kjøtt på rimi, 1,90/kg for kål og 1 kr for en pose pepper!

Taco er jo alltid godt, syns jeg. De pakkene til first price m/skjell, saus og krydder koster kun 10 kr. Kjøtt får du til 40-50 + litt grønt.

Ellers går det jo an å lage ostesmørbrød i ovnen innimellom - billig og godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...