Gå til innhold

Møtes her klokka 20 i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er inne i en stille periode på bam og jeg foreslår derfor at vi møtes her klokka 20. Vi kan kanskje samle mange og være sosiale sammen? Tenk ut noen temaer vi kan skravle om og diskutere.

Kommer du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får se hva jeg rekker ;) Skal ha barneselskap her med alle søskenbarna og venindene til jenta mi og det er fra 17.00 -19.30 og etter det må jeg jo rydde opp her og få barna i seng tidlig selv om det er fredag da dem er trøtte og slitne om dagen. Men kommer gjerne innom en tur når jeg er ferdig med det :)

Skrevet

Jeg dukker nok opp like etter det, jeg skal ha telefontid med gullet mitt halv 8 i dag. Er gjennom en periode hvor vi snakker sammen daglig. Er min måte å stille opp for han etter han mistet onkelen sin etter en bilulykke denne uken.

Skrevet

Jeg kommer kanskje:) er min tur å legge minsten, så det kan nå hende klokka tipper litt over 20...

Skrevet

Ja muligens, men tror kansje 20.00 er akkurat for tidlig. Er midt i legginga da så mulig jeg rekker det til 20.30 :) Skal vertfall sjekke innom når jeg er klar.

Skrevet

Om jeg er her kl 20 får vi se på, men kommer uansett til å titte innom en el flere ganger i løpet av kvelden...

Skrevet

Skal prøve å være her ja kl 20.00. Vi skal ha kosekveld idag siden jeg skal på jobb i morgen kveld. Men dataen er jo rett ved siden av meg og tv så kommer nok til å være her utover kvelden av og på.

KJEMPE GODT FORSLAG BLOND!!!!!!!!! SUPERT:)))))))

Skrevet

Fikk litt dårlig samvittighet blond... her gjør du ett godt tiltak så glemte jeg det rett og slett bort. SORRY,... *snufs* Kom ikke på det før i mårrest. Lov å skylde på ammetåka kansje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...