Gå til innhold

Da er jeg kanskje ikke gravid lenger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen ringte akkurat og fortalte at hcg ikke hadde fordoblet seg. Bare fra 1000 til 1200 fra mandag til onsdag. Så jeg kunne kanskje forvente meg litt blødninger i helgen. Men hvis det ikke skjedde noe så kunne jeg komme inn for en ny sjekk. Så da krysser jeg fingrene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ja vet hvordan den beskjeden føles! Er i samme båt, venter svar fra 3. prøve. Krysser fingra for oss:)

Skrevet

I begynnelsen skal den fordoble seg, men etterhvert vil det øke mindre..så da vet du det snuppetupp.

masse lykke til..håper det ikke betyr noe da

Skrevet

Jeg fikk også beskjed om det, men dro på ultralyd og da banket hjertet. Så da sa legen min at HcG dobling på 3 dager er en tommelfingerregel, men at ultralyd er mer presist, så når hjertet banket trengte jeg ikke bekymre meg. Var grusomt å gå og vente på blodprøve svarene, så hvis du er stresset kan det være verdt det å betale de 750 for en UL.

Masse lykke til uansett!!

Skrevet

Da håper jeg at jeg er like heldig som degSusyQ :) Men jeg vet ikke om jeg bare skal vente og så dra på den vanlige legetimen jeg bestilte dagen etter testen var positiv...timer en 2.oktober. Eller betale 850 hos han jeg var hos forrige gang.Han sa han skulle skvise meg inn ennå alle timene var fullbooket.Så får se hva jeg gjør. Samboeren min vil vente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...