Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Og hva foretrekker dere, riksradio eller lokalradio? Jeg hører daglig på radio, og sverger til lokalradio i ukedagene. Jeg må innrømme at det er mye fordi samboeren jobber som morgenvert der, så da blir det litt ekstra kjekt å høre på den stasjonen ;P I helgene blir det riksradio for det meste, litt lokalradio innimellom hvis det er noe interessant som sendes, men for det meste riksradio.
skorpionfruen Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Ja jeg hører mye på radio, har radio i dusjen som jeg hører på hver gang jeg dusjer, i bilen hver gang jeg kjører og veldig ofte hjemme. Setter ofte radioen på foran TVen. Jeg hører for det meste på p4, bytter kanal om jeg leter etter musikk og det blir for mye prating. Radio er så beroligende.
blond Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Hører bare på radioen når jeg kjører bil, savner den tiden da jeg satt ved bordet og skrev brev og hørte radio, var koselig. Det blir ikke det samme når vi kun har en radio som sender lyd over hele stuen.
Lene~mor til tre Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Radio hører jeg aldrig på, kan ikke huske sist jeg hørte på radio.
cilles Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Er glad i å høre radio i bilen. Hører vel mest på musikk-kanaler. Skulle vel i grunnen hatt en radio på kjøkkenet. Fint når en lager mat og sånn. Hm, julegaveønske kanskje :-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Ja hører veldig mye på radio. Men ikke i helgene. Har en bitteliten radio på kjøkkenet. og den skrur jeg på om morgene når jeg står opp, den står på hele dagene til barn og mann kommer hjem. Da blir det så høylytt hjemme at det blir bare bråk å ha den på. Jeg hører på radio norge og p4.
Tokatter_USA Skrevet 26. september 2009 #7 Skrevet 26. september 2009 Nå har jeg ganske nylig fått ordnet det sånn at min vanlige radio er "hooked up" til computeren min, sånn at jeg kan høre på radiostasjoner utenfor dens vanlige rekkevidde. Det er flott, så nå hører jeg ganske mye på radio mens jeg jobber. Jeg har TV også, så noen ganger er det fristende å se på det i stedet for radio, men jeg er mer effektiv når jeg bare lytter Som regel blir det mellom Wisconsin Public Radio (bare prating, men intelligent og informativ sådann), og NRK P1. Jeg liker blandingen av prat og musikk, men tidsforskjellen gjør at det kan bli litt kjedelig med etter-midnatts-programmering når klokken bare er fem om ettermiddagen her. Så etter kl. 5 kommer TV'n på som regel. Nabodamen driver en lokal radiostasjon som sender mye god musikk, men bare musikk holder ikke for meg når jeg jobber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå