Jente08+guttespire 10 Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Er det noen som kan si meg hvor stor sjansen er for at jeg blir gravid denne pp når vi har hatt sex hver 2/3 dag helt siden forrige mens? Har en syklus som lever sitt eget liv - alt fra 23 - 47 dager og finner ikke EL med EL tester. Har forsøkt å følge litt med kroppen ellers, men synes ikke jeg har noen klare tegn på det ene eller det andre. Håper noen kan gi meg noen tanker.....
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 hei og god morgen! Hvor lenge har du testet med eltester da? For hvis du har alt fra 23-47 dagers sykluser så må du jo begynne testingen allerede rett etter mens og fortsette frem til tett opp til 47 dager da. Noen har jo kort lutealfase, dvs få dager mellom el og mens. Jeg har kikket litt på www.pernille.info Her står det mye bra om el og alt mulig rart. Kanskje du finner noen gode tips, råd der Lykke til på søken etter el! Håper det klaffer for dere når du har funnet el da:) Og det skal jo være gode muligheter for å bli gravid om man har sex annenhver dag da
Jente08+guttespire 10 Skrevet 25. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2009 God morgen! Det skal sies at dette er vår 2 pp bare, og at jeg ikke har testet i det hele tatt. Grunnen til det er at jeg testet flere mnd med nr1 men fant den ikke, og "gidder" ikke stresse meg opp med det denne gangen. Ikke enda hvertfall.... :-) Satser på å ha oss hver 2/3 dag helt til TR (forhåpentligvis ikke) kommer, og det var i forhold til det jeg lurte på om noen visste hvor stor sjansen er for at det skal treffe da. Jeg og sambo er så vidt jeg vet helt normal fruktbare osv osv.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 da tror jeg dere har gode muligheter. Det anbefales jo å ha sex fra annenhver dag til tredje. Men så vidt jeg har skjønt så er hver dag for mye. Jeg har blitt gravid på første forsøk for 5. gang jeg (!) Men jeg mister jo bare, så man kan jo spørre seg om hvor mye vits det er å bli gravid da, når det ikke varer likevel... Vi har stort sett hatt oss annenhver dag i uken rundt el. Men denne gangen kun dagen jeg testet positivt med el test og dagen etter. Testet med eltester for å finne igjen el etter SA. SA kan jo klusse litt med syklusen. Fikk el på dag 19. Vanligvis tror jeg at den kommer ca på dag 15.
-68mamma Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Mener jeg har sett noe statistikk på det her inne en gang - tror det er ca 20% sjanse pr syklus hvis begge er fruktbare og man har sex ved EL. Er jo masse som skal klaffe. Men dere har iallefall gjort det dere kan - resten er det opp til naturen å klare :-) Lykke til da !
Jente08+guttespire 10 Skrevet 25. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2009 Jaja... da får vi bare vente å se da om vi har naturen og flaksen med oss denne mnd. Lykke til til alle dere andre også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå