~ spiren ~ Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Hva har dere oppi deres emmaljunga city cross citybag på vinteren? Bagen er vel ikke så stor, så lurer på hva man kan ha oppi for å holde babyen varm.? ' Og ellers.. er dere fornøyd med vognen deres? +'er og -'er?
Brillefint - Jadda! Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Jeg hadde en dunpose i bagen - og samme posen kommer jeg til å bruke denne vinteren i sportsdelen. Bor i Bodø så vi har ikke de helt voldsomme kuldegradene. Men har et par tykke ullpledd jeg kan ha nedi posen på de værste dagene. Mulig jeg legger et lammeskinn under posen, men tror ikke det er nødvendig! Når jeg brukte city¨bagen synes jeg vogna var helt fantastisk og hadde vel ingenting og utsette på den. Med sportsdelen så er jeg litt mer skeptisk. Synes den ikke er så fin som før;) Også synes jeg det var dumt å ikke ha noen lommer på vogna lengre for å legge kort, nøkler og mobil hvis man skal ut på kortere trilleturer. Blir jo også litt tyngre med sportsdelen, men er jo fortsatt lett og god og trille!
Helann og lillebror Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Vi hadde Odenwalder dunpose i bagen og også nå i sportsvogndelen. Den er ganske lang og smal i fasongen, så tenkte ikke over at det var dårlig plass. Vi har vært superfornøyde med vogna. Det eneste jeg kan komme på at vi har vært misfornøyde med er det medfølgende regntrekket fra Emmaljunga - det blir jo ALTFOR stort når man bytter til sportsvogndelen og subbet ofte ned i hjulene. Men går jo an å kjøpe et nytt i en annen type! Nå er den vogna sovevogn i barnehagen, vi har bare en liten trille hjemme, jenta vår er snart 19 mndr. Men regner med å bruke Emmaljungaen på nytt til nr 2 som kommer i mai!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå