aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 hvor tidlig kunne dere merke symptomer. sitter her og har nå i et par dager hatt et press i livmora, akkurat som det er litt tungt der. har en kvalme som går i tak og springer på do annen hver time. holder på å bli smålig sprø av all denne do gangen! den aktuelle gangen vi hadde sex er for litt over en uke siden, og mange mener dette er fullt mulig å kjenne så tidlig. har tatt et par claerblue tester og en QR og alle 3 har vist samme resultat, veldig svakt positive. regner med at hvis jeg er gravid kommer dette svake resultatet av at det er lite hcg i blodet. innbiller meg sikkert bare alt dette. men følte dagen etter sexen at noe var forandret.
MyskeMor Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Hei! Jeg merker også symptomer nå, 10 dager etter dagen vi hadde sex. Jeg vet at det bare kan være den dagen, fordi jeg glemte pillen en dag... Sist gang jeg var gravid merket jeg også symptomer etter bare en uke. Men slikt varierer nok fra kvinne til kvinne. Har ikke tatt test, men er 90 % sikker likevel, samme kvalmebølgene og trøttheten som sist. Lykke til
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 25. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2009 tok en test nå i morrest og den var svakt positiv. men jeg er så usikker på resultatet. det er fortsatt svakt i resultat. så svakt at jeg nesten tror det er feil på testene jeg har tatt.
Puppen og lillemor Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 hei hva med å ta en cb digital test? Den gir deg klart svar.. uten at man trenger å tolke svake streker, skyggestreker etc.. Jeg merket egentlig ingenting før jeg var 6-7 uker på vei.. Lykke til - krysser fingrene for at du er gravid!!
Tweak Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Jeg kjente smerter i livmoren 8 dpo som ikke kunne være noe annet enn festesmerter. Kjente det nemlig igjen fra forrige gang. 9 dpo fikk jeg en ultrasvak positiv test og 10 dpo fikk jeg svak men klar positiv test. Nå er jeg 24 uker på vei :-D Det sies jo at en strek er en strek, så om du HAR en strek og det er farge på den så ER det noe på gang! Streken kommer til å bli sterkere og sterkere de neste dagene tenker jeg :-) Så gratulerer!
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 25. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2009 får håpe det dere sier er rett. hadde vært koselig med en til krabat skal vente med å teste igjen til ut i neste uke og har fått time hos legen for blodprøvetakning etter den kommende mens. hvis den dukker opp da (krysse fingrene for at den blir fraværende!!!) ja hun sa det på legekontoret da jeg ringte at uansett hvor svakt resultatet enn var hadde jeg 4 tester etterhverandre med svakt resultat så var det ikke noe å overse. hun var kall sikker på at jeg var gravid. lar meg ikke håpe så altfor mye for jeg vil ikke bli skuffet denne gangen.
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 25. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2009 ang. cb digital så har flere jeg vet om fått feil svar på dem. så jeg sitter heller å ser på strekene som dukker opp. litt mere spenning i det også kjennes ut som jeg har mensen nå. ikke sterke vonde smerter men bare en tyngende arbeidende følelse på høyt nivå. og beveger jeg meg blir jeg svimmel og kvalm. og halsbrann... synes det er alt for tidlig at slikt skal dukke opp og håper det er forbi passerende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå