Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 jeg lurer på om det er for tidlig å gå ut på natta i to timer når man har en unge hjemme på 3 uker ? da tenker jeg å ikke drikke alkohol i det hele tatt, men bare komme meg ut på utested og hjemme hos noen for å snakke med folk og være sosial. disse folka er ikke hjemme i ukene ser dere.... skole, jobb og greier langveisfra... hva tenker dere ? jeg syntes det er ok, siden jeg har en mann som er flink å passe på samt at hun bruker flaske med Collette uansett. men tenker om hva folk sier og tenker jeg da ...huff hufff....
Ranveig R Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Så lenge du, babyen og pappaen synest det er greitt burde det vere ok for alle andre og, meiner eg... Om du faktisk berre er vekke i 2 timar så treng gjerne ikkje babyen mat i mellomtida ein gong.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Det går helt sikkert bra.....hvorfor skulle du ikke kunne det, så lenge det bare er for noen timer. Ungen sover jo sikkert uansett og mannen er jo der til å passe på. Personlig ville jeg ikke klart det, men det varierer jo fra person til person. Sikkert deilig for deg å komme ut litt også, få en liten pause. Ut og kos deg du, og ha en trivelig kveld:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå