Gå til innhold

Bruker menn å spørre om slikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går tok jeg taxi til flyplassen med min lille jente.

Taxisjaføren og jeg snakket litt sammen, og så spør han om jeg har noen mann i mitt liv. Hehe. Er det vanlig at menn spør om slikt, eller flørta han litt med meg? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være begge deler, men måten du sa at han sa det på, så vil jeg nok tro at han flørtet med deg :)

Skrevet

Legen på helsestasjonen spurte meg om nesten det samme. Jeg var der med ungen, og han lurte på hvordan det gikk siden jeg var alene(hadde sagt det rett før, da, til HS). Og sa at om jeg ville, så kunne vi ha en weekend, som han dekket. Du kan si jeg kom meg fort ut derfra. Han er gift, muslim og sikkert rundt 50 år.

Usja... får frysninger av hele greia, og må forsikre meg om at vi ikke kommer til ham, hver gang vi ikke får fastlegene til hastetimer. Eller om våre fastleger har vikarer.

Skrevet

Var dette i vestfold??? Har opplevd det samme her!!!!

Skrevet

Han hadde jeg meldt fra til Fylkeslegen som sporentreks!!!!!

Forhindre at yngre jenter går på, og anmeld til Fylkeslegen!!

UAKSEPTABELT!

Skrevet

Jeg meldte det, men de kunne ikke gå videre med det. Derfor det hadde vært kult om annie over her fortalte meg om det var i vestfold, for da kanskje vi kunne knerta`n!

PM meg om du leser dette annie

Skrevet

Ang. legen: Anmeld ham!!!

Ang. taxisjåføren: Han flørta!! :-)

Skrevet

Nei, det var ikke i Vestfold, dessverre. Men jeg er enig i at jeg skulle gjort noe der. Det er bare at det har gått så mange år nå. Men tenker jo på at der kan være yngre jenter..... Så jeg har faktisk tenkt å ta dette opp med en av våre kommuneleger i morgen. Legens etternavn begynner med Sha.....

LinnR; jeg vet ikke om jeg er dum, men jeg får ikke til å sende PM til deg;) Fant ikke postboksen din.... hehe....*blond*

Hilsen Annie lenger oppe her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...