Gå til innhold

Sur samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke om det er så mye liv her men..prøver..

mannen min er en typisk "kjerring" vi jenter blir jo ofte sure for småting! Sure for ting som er uforståelige for menn.

Vel,sånn er min mann-så nå forstår jeg hvordan de fleste menn har det!

Nå har det gått så langt at jeg er redd for å ha han med på fødselen,redd han skal bli sur på meg hvis jeg svarer surt,banner eller kjefter :(

Mitt spørsmål til dere er om dere har noen tips på hvordan jeg skal håndtere denne surheten? Jeg lærer visst aldri og forstår aldri hva han kan finne på og bli sur for :/

Merker at han tar ALT som kritikk,det er mye av grunnen til at han blir sur. At han tror jeg kritiserer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke mann,men må svare.

Syns dette er trist og lese,at du skal være redd for at mannen din skal bli sur under fødselen er jo helt hårreisende :(

Håper det løser seg på et vis,sånn kan du ikke ha det!

Skrevet

Spør ham om hva som er galt, når han ikke er sur for noe (selv om han antagelig blir sur)..

Menn bryr seg ikke om småting hvis alt ellers er ok.

Det kan være noe enkelt, som lite sex eller at han føler seg tilsidesatt.

Kanskje han har nerver i forbindelse med den forestående fødselen, eller kanskje han bare har skjønt at livet hans nå blir andre prioritet (i beste fall) og at han er bitter av den grunn.

Du skal uansett ikke bekymre deg for å ha ham med på fødselen (med mindre han vanligvis ikke klarer å styre tempramentet sitt). Jeg irriterte meg over samboeren min under fødselen men alle med nok IQ til å få ereksjon skjønner at fødestua midt i en fødsel ikke er rettl tid og sted for å bli sur for småting..

Eller så kan du jo gjøre som de fleste menn gjør når kjærringa surver over filleting. Skru på kjærringfilteret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...