Natalìe:)) Skrevet 24. september 2009 #27 Skrevet 24. september 2009 Jeg har egentlig ikke så lyst å gå på videregående jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #28 Skrevet 24. september 2009 Man er da under barnevernet fordi du da er et BARN som får barn.
Amanda, ung mamma93 Skrevet 24. september 2009 #29 Skrevet 24. september 2009 Du burde vente. Som mamma og 15 åring så vet jeg hva jeg snakker om.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #30 Skrevet 24. september 2009 Dette er jo bare tull! Hun sier hun går i tiende klassen, men hun er født i 95 og ville da bare gått i niende...
Natalìe:)) Skrevet 24. september 2009 #31 Skrevet 24. september 2009 Hihi, jeg bor i kjelleren til mamma og pappa da:) Men har helt min egen leilighet, med kjøkken og bad og alt. To soverom her så vi har plass til baby. Har lyst at kjeresten min skal flytte hit, men det får vi ikke lov til. Men håper han får lov hvis jeg blir gravid.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #32 Skrevet 24. september 2009 Ikke lyst til å gå videregående nei, nok en grunn til at du burde vente med barn til du er voksen. Skal kjæresten din forsørge deg da, eller mamman din? Eller skal du leve på NAV og lavtlønnede jobber resten av livet?
Natalìe:)) Skrevet 24. september 2009 #33 Skrevet 24. september 2009 Amanda: Er du 15 år og mamma? Så kult! Var det planlagt? Har du gutt eller jente? åååå nå ble jeg så missunlig!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #34 Skrevet 24. september 2009 Ja det må jeg bare tro. Dessutten er hun registrert idag så det er nok en fast bruker her som sitter og kjeder seg.
Natalìe:)) Skrevet 24. september 2009 #35 Skrevet 24. september 2009 Fyi, så hoppet jeg over 6 klasse!
kristanna Skrevet 24. september 2009 #36 Skrevet 24. september 2009 Hvis du ikke vil gå på vidergående så må du hvertfall skaffe deg jobb først da;) hvis ikke har du ikke råd til babyen,det er ikke billig!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #37 Skrevet 24. september 2009 Viss du blir gravid så må du hvertfall forbrede deg på å komme inn i barnevernet. Og det er ikke alltid like positivt. Og kanskje flytte på mødrehjem der du blir overvåket 24/7. For å se om du er en god nok bor. Og der kan du ende opp med å bo opp imot et år. Viss de finner ut at du ikke er moden nok eller ikke god nok mor så tar de barnet ditt ifra deg. Jeg selv bor på mødrehjem nå. Mens jeg har bodd her så har to jenter mistet barna sine. Tenk over hva du gjør.
Natalìe:)) Skrevet 24. september 2009 #38 Skrevet 24. september 2009 Det er ingen av mine venninner med barn som har vært på noe mødrehjem, eller under barnevernet.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #39 Skrevet 24. september 2009 uff. jeg syntes du skal snakke litt med mammaen din jeg for selv om hun sier hun gleder seg ti åbli bestemor tror jeg neppe at hun tenker at du skal bli gravid så ung. jeg gleder megmasse tilå bli bestemor jeg å elste jenta mi er ti år nå og jeg håper hun venter til hun har blitt ferdig med utdannelsen hun vil ha. jeg fikk henne før jeg tok udannelsen min og vet hvor tøft det var å være en god mor og klare studiene mine økonomisk var det heller ikke lett. hun trengte sitt og vi hadde regninger å det var tøft. ikke er en fjorten åring moden nok heller sevlv om du skulle være moden for alderen så er det likevel langt igjen. og det skal det være. du er et barn en ung jente såvidt begynt på tennårene. det skjer mye fremmover både du og kroppen dinskal modnes masse de neste årene ikke kjekt å da måtte være en voksen mamma selv når hormonene raser i kroppen og vennene er ute og har det gøy. håper du snakker med mammaen din eller noen andre voksne som kan klare å få deg til å vente noen år til hvertfall. for din del og for dinefremtidige barns del. hilsenen som mener godt.
Natalìe:)) Skrevet 24. september 2009 #40 Skrevet 24. september 2009 Jeg skal nå bli gravid uansett hva dere sier. Det er jeg som bestemmer! Så skal dere få se hvor god mamma jeg blir! )
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 24. september 2009 #42 Skrevet 24. september 2009 Haha.. Good luck! Har stor tro på at dette er bare tull...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #43 Skrevet 24. september 2009 sier ikke at du ikke kan bli en god mamma,bareat det blir tøft og at du vil bli en enda bedre mamma om noen år når du harblitt mer moden.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #44 Skrevet 24. september 2009 Joda, er man under 16 så kommer man under barnevernet UANSETT! Det kan du ikke komme deg unna. Tro meg, jeg vet en ting å to når det kommer til barnevernet.
Natalìe:)) Skrevet 24. september 2009 #46 Skrevet 24. september 2009 Jeg hadde blogg, men jeg fikk ikke lov å ha den for pappa. Så han tvang med til å slette den. Pappa er litt hysterisk.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #47 Skrevet 24. september 2009 Må skjønne dette bare er kødd... Dagens.
Gjest Antarctica Skrevet 24. september 2009 #48 Skrevet 24. september 2009 Underlig nok, den pappaen din altså!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #49 Skrevet 25. september 2009 fått sovet litt på dette? eller trenger du noen netter til i noen år fremover med god søvn kanskje?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #50 Skrevet 25. september 2009 Dette er helt klart tull og tøys. Profilen ble opprettet i går. Det er bare en dibber som kjeder seg. Alt for mange tilfeldige skrivefeil. Og ungdommer i dag skriver ikke slik. Min lillesøster er 16 år og skriver ikke på den måten. Og at du tilfeldigvis glemte å trykke på anonymknappen? Bullshit! Skaff deg en hobby, snarest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå