Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Jeg ha bare hatt mens to ganger, og så ingenting i fire måner. Er jeg fuktbar?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Nei, tror heller du er ufruktbar.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 ja,eggløsningen kan jo plutselig komme den
Natalìe:)) Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 okei:) Så da kan jeg blir gravid med en gang. Jeg må ikke vente på mens?
Natalìe:)) Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 Oi oi oi, nå glemte jeg å trykke på anonymkanappen:o jaja, shit au
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 ja eggløsningen kommer før mensen men hvis det går lenge til uten mens ville jeg kontaktet lege.
ellesant Skrevet 24. september 2009 #8 Skrevet 24. september 2009 Du kan bli gravid, men det er ingen garanti for at du blir det. Men dersom du ikke ønsker å bli det, så bør du bruke prevensjon.
Natalìe:)) Skrevet 24. september 2009 #9 Skrevet 24. september 2009 Nei, jeg vil prøve å bli gravid. Helst med en gang. gleder meg til baby wiiiiiiiiiiiiii:D))
ellesant Skrevet 24. september 2009 #10 Skrevet 24. september 2009 Men som anonym sier under her, dersom du ikke har hatt mens på lenge, så bør du ta en tur til lege. Du skulle jo være regelmessig nå sånn noenlunde i allefall?
Natalìe:)) Skrevet 24. september 2009 #12 Skrevet 24. september 2009 Nei alså, i følge helesøsteren så er det helt normalt at mensen er veldig uregelmessig i begynnelsen.
Natalìe:)) Skrevet 24. september 2009 #14 Skrevet 24. september 2009 ja, ung mamma i know, men jeg går i tiende da:)))
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #15 Skrevet 24. september 2009 Jeg håper at du kødder med enten dette innlegget eller alderen på profilen. Hvis begge deler er seriøst så bank deg med noe hardt i hodet så du våkner opp. Barn blanlegger ikke å få barn, barn skal ikke ha sex engang.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #16 Skrevet 24. september 2009 Åååå, du går i tiende ja, da er det noe annet. Not! Skjerp deg!
Natalìe:)) Skrevet 24. september 2009 #17 Skrevet 24. september 2009 Det har ikke du noe med. Og fyi, jeg har en venninne som ble mamma når hun var 15 og et halvt, og hun er serøst verdens beste mamma. Alt er som du gjør det til vet du:)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #18 Skrevet 24. september 2009 Altså du prøver å bli gravid og er 14år gammel? Du vet nok ikke hvor vanskelig det er. Barnevernet blir blandet inn og kan evt ta barnet ditt ifra deg. Jeg er 15år gammel og mamma. Og jeg kommer til å være under barnevernet til jeg er 17-18år! Det er nok ikke noe du har lyst til. Det kan jeg love deg.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #19 Skrevet 24. september 2009 Ja, nettopp begynt i tiende. Da bor du vel antagelig hjemme hos foreldrene dine. Har du fast forhold som har vart en stund? Uansett, veldig tidlig. Jeg er ung mor selv, jeg er 18, men jeg har samboer, jobb, studier, førerkort og bil!
Natalìe:)) Skrevet 24. september 2009 #20 Skrevet 24. september 2009 Jeg bor faktisk i min egen leilighet, og ja jeg har selvfølgelig type, som er lærling. Jeg har også jobb. Men seff ikke bil og sånn hehe
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #21 Skrevet 24. september 2009 Hopper du ut fra en bru om andre gjør det også? Og hva betaler 10-klasse da? For du vet vel at barn koster penger. Nei jeg mener hvert ord jeg skriver, du er syk som planlegger å bli gravid når du er 14. Å få barn burde vært en oppgave som betyr så mye at du vil tilby dine barn noe bedre. Jada du kommer garanter til å klare deg, det har mange gjort før deg, men kan man vente noen år så gjør man det. Det er ingen dans på roser å være mamma. det er ikke dukker som en kan legge bort når en trenger pause. Om du ikke tenker på hva du selv har lyst til så tenk på barnet, den fortjener en mamma med et stabilt forhold og en sikker framtid.
kristanna Skrevet 24. september 2009 #22 Skrevet 24. september 2009 Greit og bli ferdig med vidergående først da,da er det lettere og få jobb så slipper du og stresse med det etter barnet er født,blir trangt når du ikke har krav på fødselspenger.
Natalìe:)) Skrevet 24. september 2009 #23 Skrevet 24. september 2009 Off, det hørtes ekkelt ut. Men hvorfor må du være under barnevernet egentlig? Det er jo bare å være en god mamma sånn at man slipper det. Dessuten er jeg helt sikker på at mamma kan hjelpe meg masse, for hun gleder seg masse til hun blir bestemor, det har hun sagt i årevis.
Natalìe:)) Skrevet 24. september 2009 #24 Skrevet 24. september 2009 Jeg har lyst å få tre barn, og jeg vil ha dem før jeg blir 20, og da må vi bare begynne. Det kommer til å gå strålende:)))
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #25 Skrevet 24. september 2009 det syns jeg var tidlig å flytte hjemme fra. Vent nå for guds skyld til du har utdanning, og han er ferdig med lærlingtiden da.. tjener ikke akkurat fett på det! jeg planla ikke å bli gravid, slutta på pilla for jeg skulle operere. Så ganske så fort gjort! Det koster en hel haug med penger og tid. Du skal vel oppleve litt av ungdomstiden din, den har jo nettopp begynt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå