Gå til innhold

"Har du vært på faisbok i det siste?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, fikk sms av mamma nettopp. Hun er så hipp og oppdatert;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe:-) Min mamma er ikke så hipp og oppdatert at hun har fått seg profil der, men hun er nysgjerrig og. Når hun forteller meg noe, og jeg bare sier at det vet jeg jo, det står på facebook det! Da skulle hun nok ønske hun hadde sin egen profil...

Skrevet

Min mamma er også på Facebook. Hun bor i en annen del av landet så vi holder hverandre oppdatert på hva som skjer rund oss via Facebook.

Her en dagen hadde faren min (skilte foreldre) satt i gang "leteaksjon" etter meg og familien. Han mente han hadde prøvd å ringe meg siden søndag (dette var en tirsdag) og bare fått svareren min. Så tirsdag hadde han ringt moren min og spurt om hun viste hvor jeg var (bor bare 130 mil unna så det er jo ikke så sansynlig at hun egentlig vet hvor jeg er til enhver tid). Mamma gikk innpå Facebook og kunne fortelle pappa at jeg var i konfirmasjonsfest hos en nabo.

Skrevet

Det var leteaksjon på gang her også, mamma hadde ikke fått kontakt med min søster som bor på andre siden av landet, og lurte på om jeg hadde hatt kontakt med henne på "faisbok". Hun har ikke profil selv nei, kan knapt slå på en pc, hehe;)

Men "faisbok", det har hun fått med seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...