Gå til innhold

Sjokkerende historie!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud da dame!!!!

På hvilken måte er det synd på ungen her da, ungen har ikke vondt av at mor ikke vet hun er gravid, med mindre hun ruser seg fra sans og samling hver dag, noe jeg ikke vet noe om og ikke du heller hi tenker jeg!

Jeg kjenner ei som fant ut at hun var gravid i uke21 og vet om to som fødte uten å vite at de var gravide i det hele tatt, alle tre ungene har det kjempefint!

Skrevet

Hun sier jo selv at hun har gjort sånn at ungen får adhd

Skrevet

Hun skriver jo at hun ikke drakk etter at hun fikk mistankene, så kan ikke klandre henne hvis ungen får senskader. ADHD og rusmidbruk i svangerskapet henger jo uansett ikke 100% sammen.

Skrevet

ADHD kan ungen ha fått forruten om også. Jeg har ADHD, men det er ingen som gjorde noe spes. for at jeg skulle få det.

Skrevet

Unnskyld meg, men du vet forsvinnende lite om adhd, 22:36, hvis du virkelig tror det hun har "gjort" har gitt ungen større sjanse for å få adhd.

Arv spiller størst rolle mht adhd.

En annen ting er at jeg ikke skjønner HI sensasjons-overskrift. Hva er sjokkerende? At hun ikke visste at hun var gravid før i uke 22? Det kan jo skje, det. Ikke normalt, men det har skjedd, og vil skje med andre etter henne.

Mye som sjokkerer meg mer enn akkurat dette her.

Skrevet

Skjerp deg da, hi. Du virker veldig uvitende om hvordan psyken fungerer. Det går an å fortrenge en graviditet selv om man har symptomer som ville fått bjellene til å ringe hos andre for lengst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...