lillesøster skal bli storesøster Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Jeg skal bort med jobben. Jobber i bolig, og de skal på sommerleker denne helga. Vet det kommer til å bli både veldig slitsom og mye gøy. Vi starter i morgen ettermiddag, og er tilbake søndags ettermiddag. Jeg er ikke ferdig på jobb da før sen kveld. Jeg både gleder og gruer meg. Gleder meg til maten, de bruker å ha så mye god mat der.
Kulå Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Lørdag skal vi i selskap til en niese av meg, ellers avslapping(hvorvidt det lar seg gjøre med tre barn kan diskuteres). Søndag er det fotballturnering for eldstemann, tidlig,må være på plass kvart på ni : /. Er heldigvis ferdig nokså tidlig også, så resten av dagen blir kos med barna. Kanskje gå å se på en håndballkamp : )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Jobbe, vaske hus, kose meg med barn, flytte om på soverommet, trening. Så var vel helgen full?
Ranveig R Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Vi begynner med det litt nifse (EEG med lillejenta i morgon), før vi går vidare til moroa med å hjelpe ei veninne å ordne i stand til dåp på laurdag, for å fullføre helga med dåp søndag på dagtid, og til slutt jobb frå 17 til 23.30 søndag kveld. Full fart heile helga med andre ord.
Lene~mor til tre Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Gubben jobber i helga og på lørdag skal vi i 50 års lag. På søndag får vi ved så da får vi vel nok med å stable ved
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Denne helga her har vi ingen planer i det hele tatt. Bare slappe av og kose oss. Blir det ok vær, skal vi vell gå oss noen turer og være ute. Men ellers bare sløve.
cilles Skrevet 25. september 2009 #7 Skrevet 25. september 2009 Vi skal på Tusenfryd i morgen sammen med venner som har en datter som er like gammel som er sønnen min. Så artig å dra dit sammen. Var der tidligere i sommer også, og kjøpte 2 dagers-billett. Holdt nesten på å glemme å bruke den andre.. Men nå blir det i morgen. Sønnen min gleder seg veldig, og har snakket om det hele uka. Moro for han og moro for oss. Eneste jeg syns er litt kjipt er at det er så veldig mye fast-food der. Skulle ønske det var litt flere sunne alternativer til å spise. Ikke for det - går sikkert greit :-) Søndagen tenkte vi oss en tur på teknisk museum etter balletten. Det er litt sånn fast tradisjon når det regner, og det er visst spådd regn på søndag. Deilig med helg :-)
Sara Rompompei Skrevet 25. september 2009 #8 Skrevet 25. september 2009 Her er det den store bursdagshelgen ;o) Barnebursdag i morgen og familieselskap på søndag.
skorpionfruen Skrevet 26. september 2009 #9 Skrevet 26. september 2009 Skal i 30 årsdag til svigerinna. Men siden jeg har en realtivt nyfødt baby må han være med så det blir nok tidlig kveld på meg ettersom det blir fest utpå kvelden. Får være med på mat og sosialt til det begynner å "ta av" så triller jeg hjem. Søndag skal jeg sove og slappe av og lufte hunder ilamme mannen.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. september 2009 #10 Skrevet 26. september 2009 I går kveld var jeg på vinklubb:) I dag skal jeg snart på jobb (13-18) Ellers ikke så mange planer.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå