junior&vesl@ Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 ...av barnefar, min ex igjennom 9 år. Han kommer med kveldsmat og skal overnatte (",) *sukk* Usikker på hva jeg vil, men kjenner jeg gleder meg :-) Man kan ofre mye for drømmen om familie... Kveldens hjertesukk <3
junior&vesl@ Skrevet 24. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2009 Litt skrekkblandet fryd...men ja, vi skal kose oss
Gjest Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Hva mente du med eks gjennom ni år? Er det ni år siden dere var sammen sist?
junior&vesl@ Skrevet 24. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2009 Nei, dumt skrevet av meg. Vi var sammen i 9 år og har hatt halvannet år fra hverandre nå... Vi har reist på ferier og gjort masse hyggelig sammen med ungene, aldri klart å kutte alle bånd. Ikke vært kjærester altså... Ingen har funnet noen ny, begge har vel hatt en flørt eller 2 -men vi tenker vel begge på familien og den drømmen der... Ikke lett i det hele tatt. Og vil i allefall ikke gå tilbake før jeg er 100% sikker. Sånn on and off er jeg ikke tilhenger av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå