Gå til innhold

Tips til frisør i Oslo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en flink frisør i Oslo som ikke er altfor dyr?

Jeg har ganske langt hår, men trenger en klipp. Har ganke tynt hår, og lyst på litt forandring men vil ikke klippe det kort. Vil gjerne være litt kul på håret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv Sinsen hårdesign.

Verdens hyggeligste mann som jobber der! Har ALDRI vært misfornøyd- og han har alltid fått helt frie tøyler.

KJempeflink og anbefales på det aller aller varmeste!

Skrevet

Vet du, ei venninne av meg nevnte også han, at hun hadde hørt så mye bra om han.. så kanskje jeg rett og slett skulle prøve. Takk for tips:) Hvor mye tar han for en klipp? Skulle gjort noe med fargen også, men aner ikke helt hva jeg vil.

Skrevet

A modo mio på jernbanetorget har jeg vært fornøyd med. Brukt ei som heter Maiken. Hun er utrolig flink. Ok prisnivå til å være Oslo.

Skrevet

Jeg går også på A Modo Mio (de het Tango før), har vært hos flere der, men mest hos Christina. Alle der er flinke. De har også gunstige åpningstider for sånne som ikke har fri midt på dagen.

Er også veldig fornøyd med H2 på St. Hanshaugen, men etter at jeg flytta derfra er det litt klønete å komme seg dit fra der jeg bor.

Skrevet

Da skal jeg stikke innom A Modo Mio, det er på veien hjem fra jobb så passer jo utmerket. Husker dere hvor mye de tar for en klipp eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...