Gå til innhold

Snø i fjellene.... :(

h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si at det er dystert når snøen kommer så nærme...

I dag har snøen ligget langt nedover fjellsidene. Jeg har sittet i vinduet å sett på at det har snødd oppi lia...

ja,ja... vi unngår nok ikke vinteren i år heller...hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er bedre når snøen kommer enn nå/snart når det bare er mørkt ute. Snøen lyser litt opp;)

Jeg har ikke studert fjellene her, godt mulig det er snø her og.

Er litt koselig når det blir vinter og da.

hehe, ja heldigvis også kanskje;)

Skrevet

usj, ikke si slikt da.....jeg skal kjøre over hovden om to ukers tid tenkte jeg, liker ikke det hvis det er snø der :( da tror jeg beint jeg tar kystveien i stedet hehe

Skrevet

Snø??

Nei det blir nok lenge til vi ser her. Her pleier det å regne.Kanskje litt snø en gang før jul og ett par dager etter jul. Hørtes gøy ut med snø. Håper vi får en del snø i år da, savner det. Er jo så gøy, kan renne med akebrett, bygge snømann, lage snølykter osv. Mye kjekkere det enn å regne vekk, og måtte ta svømmeknappen for å krysse gata!!!!!

Skrevet

Snø allerede? Tror det blir mye snø i vinter siden det er fullt av rognebær på trærne, men ikke før i januar.

Skrevet

Ikke mye snø nærme meg i alle fall. Bor i Oslo, og her har det vært nydelig høstvær et par uker. Deilig etter en råtten sommer.

Men egentlig, når vi først har kommet til oktober snart, så syns jeg det er litt deilig med mørkere kvelder hvor en kan kose seg inne. Begynne å kle seg litt varmere meg skjerf og tykk genser, kose seg under teppe i sofaen, drikke te og strikke :-)

Skrevet

Enig, veldig koselig når man kan fyre i peisen uten å måtte sitte i bikini fordi det er for varmt eller at det er så kaldt at man må fyre for å ikke fryse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...