Gå til innhold

Symptomer? Hver dag?

lillegutt&snuppegull+knøttet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er nå 9+3 på vei, og har de siste ukene følt meg ganske dårlig til tider(ikke hver dag tror jeg), ikke spying, men småkvalm, sliten, vondt i hodet, tiltaksløs osv. Rett og slett ganske uggen. Men denne siste uka har jeg et par dager nesten ikke hatt disse symptomene i det hele tatt, bare når jeg har blitt veldig sulten. Men siden jeg hadde en MA i 18.uke i februar, er jeg bare sååååå bekymra for at dette skal skje igjen. Jeg så hjertet banke på ul i uke 7+1, og har ikke hatt noe farget utflod el.l, men er det vanlig at man ikke er dårlig hver dag? Syns liksom det fortsatt er litt tidlig at symptomene skulle begynne å dabbe av? Må jo nevne at jeg egentlig har vært i ganske god form de 3 gangene jeg tidligere har vært gravid, og 2 av de gikk det jo bra, men altså, syns jeg har vært mer sliten og småuggen til nå enn tidligere... (Eller mulig jeg bare husker dårlig fra de andre gangene...)

Hvordan er det med dere? Har dere like mye symptomer hver dag?

Blir veldig glad for noen svar, skal ikke på ul igjen før tirsdag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forige gangen jeg var gravid så leste jeg om ALT, jeg spurte legen om ALT, selv om det endte i abort, men det er en annen sak.

Om du har mange symptomer eller ingen symptomer så har ikke det noe å si:) det er ikke farlig å ikke ha symptomer:)

Vi alle er forskjellige og det kan være forskjellig fra svangerskap til svangerskap:)

Bestevenninna mi er nå 8 månder på vei og jeg husker så godt de 3 første måndene hennes. Ene dagen var hun bare kvalm, lei seg, trøtt, neste dag var helt fantastisk og hun kjente ikke noe. Gikk sånn opp og ned :)

Du har neppe noe grunn til bekymring =)

Skrevet

Jeg er jo ikke lege,men jeg regner med at symtomene ikke er så sterke når vi kommer rundt uke 10 fordi:

1.Hcg har steget til nå,og begynner å flate ut i denne perioden.

2.Kroppen begynner og venne seg til hormonene.

Jeg er snart i uke 12 og vært i bedre for de siste ukene,ikke så kvalm hver dag og heller ikke så trøtt som jeg har vært.

Vet ikke om du ble noe klokere og skjønner at du er litt bekymra ang det du har opplevd før,men krysser fingrene for at det er en naturlig årsak nå at sympt forsvinner litt...

Lykke til=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...