Gå til innhold

kynnere eller rier tro ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å lurer på om kanskje fødselen er igang her...

Har vel egentlig mine tvil, men sånn her er nå i allefall ståa i øyeblikket ;

Har hatt vondt i magen og ryggen i noen dager nå. Litt sånn till og fra.

Spes når jeg gjør noe fysisk...

kjennes ikke akkurat ut som rier, er nok mere kynnere vill jeg tro...

Når jeg fikk mitt første barn gikk jeg med riier i 7 døgn før det endte i hastesnitt ( 3 av døgnene var jeg i så kalt "aktiv" fødsel og var innlagt på sykehuset... )

Derfor fikk jeg planlagt keisersnitt med nr 2, var også da innom sykehuset 1 natt med riier ( hadde 2 cm åpning) , men siden det var kaos på sykehuset den natten ble det ikke noe keisersnitt ( selv om jeg ble lovet det tidlig på kvelden) og morgenen etter var det roet seg igjen , og jeg dro hjem uten baby. Kom tilbake etter 10 dager og hadde mitt planlagte keisersnitt ...

Nå frykter jeg det er igang igjen, det er 13 dager til "termin" tror ikke slimproppen har gått , men frykter at jeg må gå sånn her i en uke til ( skal ha planlagt ks den 1 okt) Har ikke giddi ringe sykehuset engang, di sier bare jeg får komme ned , også blir jeg sendt hjem IGJEN!!!!

Noen her som vet om man kan få keisersnittet framskyndet vist det "bare" er en uke til planlagt dato, eller "driter di i smerter" så sant babyen har det bra , og jeg ikke har noe åpning???

??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...