lundis Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Jeg kuttet pillen i midten av juli, og er nå midt i min andre pp. Første syklus var ganske lang, noe jeg hadde forventet. Jeg fikk siste mens 04/09, og tirsdag denne uka tror jeg at jeg hadde EL. I allefall hadde jeg noe som jeg tolket som EL-slim. Hadde det forrige syklus også, og det stemte med da jeg fikk mensen, bortsett fra at det gikk 16 dager og ikke 14 dager mellom EL og mens. Har derfor lurt på om EL forrige gang kanskje var 2 dager etter at jeg merket dette EL-slimet, er det mulig..? Uansett.. Vi hadde sex på søndag kveld, jeg merket EL-slimet på tirsdag, og i dag har jeg hatt en del brunaktig/"blodig" utflod (gammelt blod). Hva kan dette være? Jeg skjønner at sånt kan skje uten at det er noe spesielt, men har alltid opplevd det før så derfor lurer jeg jo litt.. Jeg vil ikke tro det er noen mulighet for festeblødning, så fort kan man vel ikke få det (er vel snakk om rundt 6 dager etter EL?)? Har hørt at man kan ha blodig EL-slim, men da er det vel også snakk om blodspor i EL-slimet..? Synes ikke denne utfloden er så hyggelig..! Hadde tenkt å sørge for litt kos i kveld, i tilfelle jeg har EL to dager etter EL-slimet, men føler ikke akkurat for det nå..!
Ella-83 Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Hjelper deg med å dytte denne litt opp slik at du kanskje får svar jeg ;-) Jeg kan desverre ikke hjelpe altså, men det finnes jo mange eksperter her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå