Camomilla 75 Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Tusen takk for at du krysset fingre for meg - det hjalp - du må ha krysset hardt Tok en "ekstra" digital test i dag (for sikkerhets skyld liksom) og den lyste GRAVID!!!!! Tror nesten ikke det er sant. Nå skal jeg krysse like hardt for deg i tiden som kommer, og håper du er etter om kun kort tid :=) Klem
Reflexia Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 GRATULERERE oii!! det var jo morro å høre=) jeg som egentlig ikke trodde det hjalp,men kryssa for det...skal jammen meg fortsette med det=).... håper å komme fort etter..IKM 30.09 med har absolutt ingen symptomer på noen ting.....er bare å KRYSSE fingrene... lykke til framover
Camomilla 75 Skrevet 25. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2009 Tusen takk! Denne gangen er det min tur til å krysse fingre for deg Skal tenke ekstra gode tanker den 30. Tro meg - symptomer, ikke symptomer, symptomer som kommer og går, rare symptomer..... Spiren kan sitte uansett! Jeg kjente jo på hele kroppen at tanta var på vei, men dengang ei! Lykke til! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå