Guttemamma til to Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 hvor mye legger dere i en gave når barnet deres skal i en bursdag til noen i barnehagen?
It's all about me Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 De nærmeste vennene hans får for 100,- + litt. Andre som jeg igrunn ikke kjenner får for 100,- -. Det vanlige er vel å bruke 50lappen. Tenker som så at jeg kunne fint funnet noe enda billigere, men vet at jeg selv hadde satt pris på å ikke bare på plassfyll som går fort istykker. Så jeg gjør mot andre det jeg vil andre skal gjøre mot meg, he he.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Jeg vet ikke hva de andre har lagt seg på (snupp fikk i ganske variert prisspekter da hun hadde bursdag), men jeg legger meg på ca 100-lappen. Noen ganger 80, noen ganger 120. Ikke fordi noen venner er mer "verdt" enn andre, jeg syns gaven i seg selv teller mer enn hva den koster hvis du skjønner hva jeg mener )
Guttemamma til to Skrevet 24. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2009 ok.. da trenger jeg vel kanskje ikke føle meg så gjerrig alikevel men skiller litt på de veldig nære og de han bare har litt kontakt med i barnehagen. men har nå ihverfall kjøpt fargeblyanter, tegneblokk og klistremerker. det får være bra for denne gang
Guttemamma til to Skrevet 24. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2009 skjønner godt hva du mener yaddaline. og så tenker jeg litt alderen også.. de fleste barn blir vel glad for det de får? Håper jeg da. Min blir ihvertfall veldig glad uansett om det er en liten eller stor pakke. og han blir like glad for en genser som noe annet
___ Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 Vi har vært på salg og kjøpt inn et lite "lager" av gaver. Ingen ting koster mer enn 99,-, noe vesentlig mindre. Her er det ca 50,- til 100,- som er standaren. Det gjøres ikke forskjell på om det er besteveninnen eller en annen i den sammenhengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå