Gå til innhold

Hjelp!! Noen som husker???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går nå å er "rar" i magen, nesten litt kynner aktig, og idag har det kommet endel blankt slim... Vi prøver å bli gravide...så lurer på om jeg kan være så heldig å ha blitt det allerede nå, 1pp:)

Også "kiler" det bak i korsryggen.

Husker fra nr to at jeg følte at magen jobbet velgig de første ukene...

Jeg er såååå spent:) hmmm...

Er ikke helt sikker på om jeg har hatt eggløsning eller om den faktisk er nå da...:) hmmm....klarer liksom ikke vente...

tegn som tyder på at ting har skjedd???

Har vært gravid to ganger før, men egentlig ikke tenkt så mye over det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som du har eggløsning nå.

ihvertfall så har jeg det sånn når jeg har eggløsning. Blankt slim, merkelig følelse i magen og kiling i korsryggen.

Ikke sitt på nettet da vel, gå å ha deg litt med din elskede :P

Skrevet

Jeg bruker egntlig bare ha sinnsykt vondt i siden- litt hold aktig når jeg har eggløsning:)

Ungene ser ferdig filmen så er det senge tid for meg og mannen min også...he he:)

Skrevet

man e jo alle forskjellig :) når jeg merket at jeg var gravid, så følte jeg meg mest hoven og oppblåst. pluss at jeg liksom bare visste at jeg var gravid. Merkelig intuisjon som ikke kan forklares. Også hadde jeg litt vondt i puppene.

Lykke til da :D kos dere i kveld :P

Skrevet

Det er sant:)

Og takk for det, skal nok klare å kose oss:)

Skrevet

Dytter litt jeg, flere som husker???:)

har vært å trena idag, og jeg ble utrolig svimmel bruker aldri bli det etter trening, dette var ikke en hardere trening enn jeg bruker å ha, trener 3-4 ganger i uka...

Skrevet

To av de gangene jeg har vært gravid så har jeg skjønt det på trening. Trente puls-spinn og ble skikkelig uvel, svimmel, skjelven..

Jammen var jeg gravid ja, kan jo være du er det også. Ta en test du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...