Gå til innhold

enda et tråd om pergotime..

Anbefalte innlegg

hallo alle sammen

jeg er ny her og fikk min PCOS diagnose i fjor men slet jo med noen symptomer før. jeg er ikke insulinresistent, men har cyster på begge eggstogger og høy testosteron. :( sliter også med håravfall og fikk aldactone i fjor og fikk umiddelbar mens noen dager etter jeg startet på det. veldig rart men det er det som skjedde.

giftet meg nå til sommeren og nå er endelig klar for å bli gravid :) er i behandling hos en spesialist på rikshospitalet og han ga meg provera og pergotime. dette er altså første runde og jeg er jo så spent og bekymret samtidig!! er ferdig med provera på lørdag.

men jeg lurte på om pergo funker for dere? hørte jo mye snakk om pergo og at mange synes at det ikke hjalp i det hele tatt? og hvor gode er sjansene til å bli gravid med det?

har også kjøpt en clearblue fertilitetsmonitor i dag og lurer på om dere fikk gode resultater med den? leste jo at den kan gi unøyaktige eller ingen resultater når man går på pergo...

beklager at jeg har så mange spørsmål men det er fint å ha et sted hvor man kan møte andre som sliter med det samme eller vet hvordan man har det :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140715034-enda-et-tr%C3%A5d-om-pergotime/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...