karin80 Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Snuppa her har begynt i ny barnehage og her har alle barneselskap.. hun blir 4 år og vi blir 12 barn. er ganske blank når det gjelder aktiviteter og sånn i bursdager.. er det noen som kan hjelpe meg med noen forslag?
Gjest Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Når de er så små som 4 år er det ikke nødvendig med så mye aktiviteter er min erfaring ihverfall. Det er mer enn nok spennende med å komme hjem til noen andre og deres leker Her har vi hatt flasketuten peker på med gavene,og hatt fisking av godtposer(tips som slår an er å henge på morsomme ting innimellom som feks bleie,sokker,smokk o.l) Ellers kan du jo ha papirduk som de kan tegne på etter at de har spist(de som vil) morsomt minne. Lykke til,er ikke så mye som skal til..blir en flott dag uansett kos dere og gratulerer med 4 åringen.
Jenny-penny Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Det meste går av seg selv egentlig. Ett tips er at barna får utdelt "penger" på papp-tallerken også lager dere pølsebord ved kjøkkendøra hvor barna kan kjøpe sin egen mat:) En populær lek er hvis du kjøper inn feks refleks/klistremerker el (EN til hvert barn. Pakk dette inn i lag på lag med forskjelig papir, ca 10 lag kanskje? Så setter du på musikk og barna sitter i ring og sender pakken rundt. Den som holder pakken når musikken skrues av får pakke av ett papir. Premier til alle tilslutt! Veldig stas. Resten av tida går med til kaker og mat, fisking av godtepose/skattejakt?
karin80 Skrevet 24. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2009 takk for innspill!! men hvordan lager jeg egentlig en skattejakt? Tegner et kart til de og så finner de et skrin med alle sine godteposer i eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå