miss blithe Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Har faktisk glemt hvor jeg kjente riene sist gang selv om det bare er to år siden. Vet de kjennes i ryggen og nedi magen, men kan det og kjennes lenger oppe i magen??? Har noen sterke smerter fra navelen og nedover og lurer på om dette er rier?? Er på overtid og håper jo selvfølgelig at det kan være det.
Lovemelikeyoudo Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 jeg kjente dem i magen, andre kjenner dem i ryggen eller kanskje begge steder=) det er nok rier! lykke til!!!!!!
Let's hear it for the boys! Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Jeg kjente dem i magen og nedover lårene.
Lina08 Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Jeg kjente dem kun i magen. Lykke til med fødsel!!!
Bunnies by night Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 Jeg hadde i ryggen og nedover i bena.. og til slutt tror jeg at jeg faktisk kjente dem i hele kroppen;)
Babyønske �� Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Jeg kjente de kun i låra, men det er vel ikke det mest vanlige.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 24. september 2009 #8 Skrevet 24. september 2009 Ryggen og magen. Kjentes ut som om noen strammet et belte eller tau kjempehardt rundt meg- Auauau....
miss blithe Skrevet 24. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2009 Tusen takk for lykke ønskninger Godt å vite at riene kjennes på ulike plasser. Så håper jeg at det blir vondere for det vet jeg at de skal bli, husker det gjorde voldomt vondt.
Fire småtroll Skrevet 24. september 2009 #10 Skrevet 24. september 2009 De første riene kjentes nesten ut som litt kraftige kynnere synes jeg, strammet ubehagelig i hele magen liksom.. Når det tar seg opp litt kjenner du det nok igjen ja, det gjorde ihvertfall jeg andre gangen Masse lykke til med fødsel, er nesten misunnelig jeg, tenke snart ligger du utslitt i senga med et nydelig lite nurk i armkroken.
miss blithe Skrevet 24. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 24. september 2009 ÅÅÅÅÅ ja gleder meg voldsomt til å treffe den lille jenten i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå