Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Hei. Jeg har hatt ubeskytta sex med den nye typen 3 ganger etter siste mens litt over 1 eller 2 uker til jeg skal ha mens igjen men ser du om jeg har eller kommer til og bli gravid med han ? isåfall er jeg det nå eller når blir jeg det ? Jeg: 05.09.92 Han: 16.06.93 Håper på svar
MC81 Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Hei Jeg vet nesten ikke helt hva jeg skal tro jeg. Hvis jeg har sett riktig så er du 17 og kjæresetn din 16 år! Jeg håper for deres skyld at du ikke er gravid, og ikke blir det nå! Kjære deg du har sååå masse du burde oppleve nå som du er så ung. Vær så snill å revurder dette ønske du får barn men vent noen år! For din egen del og babyen sin del, du kommer til å ha barnet resten av livet kjære deg. Det er ikke noe du får og som kan du droppe når du blir lei ,som en dårlig venninne! babyen fortjener også foreldre som både materielt og psykisk er klare for å få barn og jeg kan love deg at selv om du føler du er klar så er du ikke det! Det her ingen spådaom bare et veldig godt råd, og jeg høres kansje slem ut men begynn på pilla og tenk deg om!
☆cactus jenten Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Man får gratis kondomer på helsestasjonen.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Okei.. Takk for svar iallefall Men grunn til at jeg lurte var , egentlig trur jeg ikke jeg kan bli gravid , da jeg hadde ubeskytta sex med xen min i et år , mange ganger rundt eggløsning. Men ble ikke gravid. Og ikke med en annen jeg hadde ubeskytta sex med heller, som også var rundt eggløsning, gidder du se om du ser om jeg kan få unger ?
MC81 Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Du kan få barn. men dere er ikke klare enda. Spesielt ikke han! du blir gravid når tiden er rett for det! Ikke ta sjangsen på det bruk prevensjon kjære deg!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #7 Skrevet 25. september 2009 Okei , tusen takk Ehm, er det pga alder , du trur eller ser du det ?
MC81 Skrevet 25. september 2009 #8 Skrevet 25. september 2009 han kjennes ikke klar ut dessverre. han er nok kjønnsmoden på en måte men kansje ikke på ordentlig! hehe jeg vet ikke!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #9 Skrevet 25. september 2009 Jaokei.. Tusen takk for alle svara
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå