Gå til innhold

øh.. denne daten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var på date i går for første gang på en evighet. det var vel mer eller mindre en "blind date" fikset av en på jobben min. tenkte jeg skulle ta sjansen og bare prøve.

vi hadde det koselig og satt og skravlet på cafe i 4 timer og så gikk vi en tur i 1 time etter det. Vi hadde mye å snakke om. Følte det gikk bra, kanskje med unntak av at han var litt selvsentrert..kan jo hende han bare var nervøs.

Greia er at etter vi gikk hver vår vei i går så har jeg fått 16 tekstmeldinger av han :-O Han skriver bare hyggelige ting, lurer på hva jeg driver med, om jeg vil treffe han igjen snart osv.

Men er ikke dette litt desperat? Eller bør jeg ta det som et kompliment? Hadde lyst til å treffe han igjen, men etter dette er jeg litt usikker på han..hmm, er jeg bare dum?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som han er litt desperat. Men så kan det også være et tegn på at han liker deg veldig godt da. Og siden du har selv lyst til på en nye date med han, så ta nå sjansen på det. Dere hadde det jo koselig sammen, og prata mye. Så kan du heller tenke deg om etter 2. gangen.

Skrevet

det kommer litt an på... hvis han har skrevet 16 sms uten at du har svart, er det et vedlig dårlig tegn. har du svart, og han har skrevet tilbake til deg igjen, trenger det ikke bety annet enn at han liker deg.

Skrevet

16 meldinger siden i går?!? Snakk om over-kill! Jeg hadde ikke taklet en slik trengende type

Skrevet

ja det er litt over-kill :-S jeg bruker bevisst lang tid på å svare, så da har han gjerne sendt 2-3 meldinger før jeg svarer...

veldig usikker altså

HI

Skrevet

Han liker deg. Hva er det det verste som kan skje? Bare å gi han fyken hvis han blir mer plagsom.

Skrevet

*ALARM*ALARM*ALARM

Det er IKKE normalt. Ikke bare selvsentrert men litt psyk? Ingen sender vel så mange meldinger etter 1 date? Da har de vel lite selvinnsikt eller sosiale antenner?

Skrevet

uff... ikke lett dette :-S men det er jo ikke normalt, så kanskje jeg bør styre unna..

er blitt så pysete etter jeg ble mamma. vil jo ikke ha syke mennesker inn i livet til meg og lille.

HI

Skrevet

Har du hørt med kollega som matchet dere? Hvor godt kjenner h*n denne fyren? Hvis h*n kjenner han godt og går god for ham ville jeg gitt ham en ny sjanse...men under tvil for ingenting er verre enn en som er too muchtoo soon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...