Gå til innhold

ARG!!! En liten sinna-innlegg fra meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjelder gutten min. Gud som han maser. Mas mas mas, hele dagen. Han fikk en ny sykkel av mormor for par dager siden, og har mast hull i hue på meg om å få ta med sykkel til bhg. Selv om jeg har sagt hundreogørten ganger at han ikke får lov, godta han ikke at nei er nei. Bhg har også sagt til han at han ikke får lov til å ta med sykkel, men han maser ennå. Det er som om han tror at maser han lenge nok, så får han lov.

Og ikke nok med det. I dag da vi kom hjem, skulle jeg begynne å lage middag. Da begynte han å mase om han kunne få frokosblanding. Sa nei, for vi skulle spise middag. Men det godtok han ikke, og satt på en stol på kjøkkenet og maste og maste. Til slutt måtte jeg bare be han gå på rommet sitt, før jeg begynte å kjefte på han.

ARG!!! Blir sprø noen ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det beste tipset er å rolig be de gå på rommet sitt en timinutters tid når man får masinga langt opp i halsen - sånn for å klare å roe seg selv og holde hodet klart. Dermed kan de leke litt for seg selv mens du henter deg inn igjen og drama unngås...

Det å gå på rommet er ikke en straff - kun en klar beskjed til barnet om at de skal gjøre noe annet akkurat nå.

Skrevet

Jo takk for rådet. Skal gjøre det neste gang, hvis han hører da :)

Skrevet

han maser vel inni hampen mye fordi han har lært at det lønner seg på sikt tenker jeg?du sprekker, kjefter- og til slutt får han det han vil- iskrem eller whatever

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...