Camomilla 75 Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Ser jo at du har testet positivit, og det var utrolig koselige nyheter Husker du mitt innlegg forrige dagen, om at nå var jeg så lei av prøvingen, og var helt sikker på at TR var på vei? DET var helt feil... Jeg tok en digital CB test i dag (for sikkerhetsskyld liksom) og den lyste GRAVID!!!!! Helt utrolig Skjønner at det ble litt ambivalent for deg å teste positivt, men denne gangen SKAL det gå bra Sender deg mange gode tanker og lykke til Blir jo spennende å følge med fremover, hvis du titter innom 1.tri Synes det forumet kan være litt vanskelig, så jeg får se, men kan jo se litt etter deg og holde litt kontakt hvis du vil Masse klemmer og lykkeønskninger
*shehasmyheart* Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Hei:) Så koselig å bli "etterlyst":) Er her fortsatt jeg. Blir nok ikke noe særlig inne på 1. tri. For mye å lese om alt mulig som kan være galt. Men du da!!! Gravid!!! Gratulere så mye!!! Det var jammen gode nyheter:) Husker du var litt lei ja. Jeg var også helt sikker på at tr kom. Men den kom ikke gitt:) Så heldige vi er. Nå krysser vi fingre og alt som er for at vi kommer i mål begge to:) Hadde vært veldig koselig å holde kontakt:) Jeg blir nok her en stund tror jeg;) Det er mange tanker og følelser i sving om dagen. Men jeg må ikke miste motet, og prøve å være positiv. Men velger å ikke tenke så altfor mye på det enda... Skal på tidlig ul. Og så blir det tette kontroller framover. Ønsker deg all lykke! Og at du ikke blir veldig kvalm;/
Camomilla 75 Skrevet 24. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2009 Ja vi er skikkelig heldige Skal prøve å være selektiv i forhold til hva jeg leser på 1 tri, for jeg synes det er mye fokus på "triste" ting der inne. Tror det går ann å sende private mld her inne, så da kan vi jo heller gjøre det. Ikke så morsomt for de andre prøverne å lese om alt vårt kanskje..... Du må bare holde motet oppe nå - dette skal gå bra! Jeg har også blitt lovet litt tetter oppfølging denne gangen, og det er godt å vite Bare å vente på kvalmen nå da - den har nemlig kommet 3 av 3 ganger men heldigvis ikke vart så lenge, så jeg får håpe det skjer denne gangen også. Klem
*shehasmyheart* Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 God morgen:) Ble tidlig kvelden her i går;) Ja, det var lurt. Ikke helt sikker på hvordan en sender privat mld her. Men det finner jeg vel ut av:) Veldig koselig å ha noen i samme situasjon å snakke med. Jeg prøver i løpet av dagen å sende en pm til deg:) Ha en fin fin dag:)
Camomilla 75 Skrevet 25. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2009 Hei igjen! For å sende PM må du gå inn på postkassen og søke på mitt nick, Så legger du meg til som venn, og vips... så kan vi sende meldinger uten at noen blir støtt over "gravid-prat" Håper du har en fin dag, og at smilet er på god tur frem Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå