Gå til innhold

Enda en negativ fra uke 37. ;-(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja velkommen i klubben da spøkelset :(

Er så utrolig kjedelig det her altså....uke 37 var en veldig dårlig uke....dessverre! Vi får gå på med friskt mot på nye forsøk.....mange av oss må dessverre gjennom dette altfor mange ganger og nedturer før det klaffer.....her gikk 5 søskenforsøk i dass.....gjør meg klar mot det 6 i november :)

Huff! ;-( Verre for deg enn for meg da!! Du har jo virkelig stått på, uten tvil! Beundringsverdig!!! :) Men hva gjør man ikke for å få holde en liten bylt i armene? Er jo drømmen over alle drømmer.

Har jo 2 forsøk til. Er optimistisk og har en god følelse. Men det hadde jeg jo i dagtidlig også da...:-/

Gir ikke opp håpet i hvert fall.

Krysser fingrer, tær, bein og armer for deg!

Sender opp en liten bønn også, for sikkerhetsskyld. Lov å prøve. ;-)

Annonse

hei spøkelset,

når man er så innstilt på at det skal bli barn så må man jo bare stå på ;)

kort regime er at du starter rett på sprøyter på første mensdag, da slipper du all den sprayingen i lange tider. uttak ca dag 12 og innsett ca dag 14. Jeg har bare hatt korte regimer og det er jeg veldig glad for.

Syns du hadde veldig lave doser med medisiner jeg da....jeg har hatt 200 ie, men har også da fått ut veldig mange egg, alt fra 13-17 faktisk. Og stort sett masse på frys. Har brukt puregon og orgalutran jeg da. Hører til i Porsgrunn, ikke fått med meg hvor du er da....

Men men jeg er jo ikke ekspert her da, så legene gjør nok kanskje det de mener er best for deg, men litt innvirkning kan du jo ha. Still endel spørsmål ang dosene, hvorfor du får så lite og si hva andre får. Kanskje er det forskjell på hvilke typer medisiner og ie også, det vet jeg ikke noe om...

Neste gang håper jeg det går for oss begge..... stå på, det er no veldig vakkert i enden ;)

Åja. he he.. Da er det det jeg har hatt. :-)

Får større dose neste gang. Ville ikke gi meg så mye i og med jeg var helt "frisk." Fant ingenting gale, men så vet jeg ikke hvor godt de egentlig lette heller. :-/

Hører til haugesund.

Vi får det nok til skal du se! ;-))

Huff huff, mulig enda flere i den negative klubben fra uke 37. Har litt små blødninger her og føler håpet svinner... Har egentlig ikke testdag før 1 okt. Er nå på rd 14. Men jeg lurer på... Jeg fikk satt inn 2 icsi egg, kan det være at ett av disse blir sittende og det andre "kommer ut" som en blødning? Noen som har erfaringer i forhold til dette?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...